Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
TIK TAK
2015. november 14. írta: Siklósi Botond

TIK TAK

16748577380_c85ae8f855_h.jpgFotó: @ Ray Bilcliff

 

Tegnap Márton nap volt! Nem vagyok öreg ember - már elmúltam harmincöt -, de ilyen magas hőmérsékletre november közepéhez közeledve nem emlékszem.

Talán az ilyen nyári meleget idéző időjárás mellett könnyebb lesz a tavaly június végén történtekről beszélnem.

Az ugye még meg van, hogy május elején hogyan lett vége Jázminnal és Attilával? Remek! Természetesen nem adtuk fel a keresést a szexpartner kereső oldalakon, de kezdtünk egyre jobban belefáradni. Senkinek nem akarom elvenni a kedvét ettől a tevékenységtől, de azt tudnod kell, hogy igen időigényes dologról van szó. Az sem utolsó szempont, hogy idegileg jó formában legyél, mert hamar felhúzhatod magad. 

Valamikor május vége felé Vandával találkoztunk egy párral egy fagyizóban. Nagyon meleg volt és igazán jó fej és helyes emberekkel sikerült megismerkednünk. Ritkán lehet ilyen laza csajjal találkozni. A pasi is nagyon közvetlen! Két röhögés között, ezt mondja a lány: "Nem tudom, hogyan van ez, de sok pasi írja levélben, hogy ekkora meg akkora a farka. Aztán amikor találkozunk - már amelyikkel egyáltalán sikerül -, akkor derül ki, hogy a "hangszer" jóval kisebb. Lehet, hogy azon csúszva jött és elkopott?"

Ebből is láthatod, hogy teljesen közvetlen stílusban történt az ismerkedésünk! Megállapodtunk, hogy folytatás következik hamarosan náluk. Pár nap múlva jön is az e-mail: "Sziasztok! Lenne kedvetek ma este nálunk találkozni?" Mutatom Vandának, de látom, hogy nem tetszik neki. Mi a baj? - kérdezem. "Én ezt így nem akarom! Jó fejek és szimpatikusak is, de ez olyan direkt dolog, amit én így nem akarok" Ahogy ezt mondta nekem, nem kaptam hirtelen levegőt. Aztán így folytatta: "Odamegyünk és akkor már szexelni kell, ha már ott vagyunk! És nekem ezzel van problémám! Érted?"

Őszinte vagyok Veled! Én nem értettem akkor ebből semmit. Azt tudtam - és most is így gondolom -, hogy a többesbe csak együtt és mindenkinek a saját akaratából szabad belemenni. Első pillanatban arra gondoltam, hogy életünk ezen fejezete ekkor lezárult és vége van a párcseréknek s egyéb ilyen nyalánkságoknak. Nem haragudtam senkire csak csalódást éreztem. Fájt az a pillanat! Igen! Dühös voltam!

Összeszedtem a gondolataimat és ezt mondtam: "Elfogadom, amit mondasz! Soha nem fogok olyan dolgot kérni Tőled, amit Te nem akarsz! De ezt most nem értem! Vegyem úgy, hogy a többesezést befejeztük?" 

Az a néhány másodperc, egy örökkévalóságnak tűnt! Csak az villant be az agyamba, hogy miért érzem úgy, hogy valamit én nagyon nem jól látok? Mit szeretnél? -kérdeztem. Én azt szeretném, ha inkább elmennénk egy swinger klubba! Erre aztán tényleg nem számítottam. Visszakérdeztem! "Swinger klubba? Ezt most komolyan mondod?"

Láthatod! Így lettünk mi swinger klubokat látogató párocska. Nagyon büszke vagyok Vandára, hiszen utólag pontosan tudom, hogy ez a döntésünk -pozitív értelembe, de - nagyon megváltoztatta az életünket. 

Látod? Ilyen az élet! Az egyik ajtó becsukódik, de abban a pillanatban kinyílik egy másik. Ezeket a pillanatokat érdemes észrevenni és nem a zárt ajtónál kopogtatni. 

Melyik klubba menjünk? Hogyan működnek a klubok? Mik a szokások és az írott vagy íratlan szabályok? 

Szinte zúgott az agyunk a sok kérdéstől, de egyben izgalommal is töltött el minket. A következő hetek az ezzel valamilyen szinten - közvetve vagy közvetlenül - foglalkozó internetes oldalak tanulmányozásával teltek el. Ebben az időszakban találtunk rá Hallasy Andinak az "Egy swinger nőci naplója" című blogra is. Utólag is nagyon hálásak vagyunk Andinak - így ismeretlenül is. Próbáltunk ilyen témájú videókat is nézni, de sok esetben nem tetszett, amit láttunk. Igazán minket az érdekelt - és azt is kerestük -, hogy történik az ismerkedés? Hogyan és milyen módon kerülnek intim közelségbe egymással a nők és férfiak? Ennek az érdekes világnak a lélektanára voltunk ténylegesen kíváncsiak.

Persze! Most gondolhatod magadban, hogy miért kamuzok itt Neked? Én is tudom - és akkor is tudtam -, hogy a swinger a vágyakról és a szexről szól. Egyszerűen képtelen voltam magunkat abban a helyzetben látni és beleképzelni. Tudod, ha analizálok valamit, akkor azt jobban és hamarabb képes vagyok megérteni. Amit nem értek semennyire, azt jellemzően elutasítom magamtól. Ilyen vagyok! Viszont nagyon-nagyon kíváncsi is. 

Elmondom Neked, hogy szerintem mi az, ami eldönti, hogy lesz szex vagy nem! Két dolog! Az első, hogy mennyire erős a vágyad a partnered felé. A második, hogy mennyire félsz az elutasítástól illetve a kudarctól. Lesz szex vagy sem, azon múlik, hogy az említett két dolog közül, melyik él erősebben benned. Nem kell semmit bonyolítani!

 

24162120441_0050b419d8_k.jpg

Fotó: @ Peter Pham

 

Eldöntöttük, hogy a budaörsi Tik Tak swinger klubot fogjuk elsőként meglátogatni. Igen ám, de ekkor újabb kérdéssel találtuk magunkat szembe: "Melyik nap menjünk? Szerda, péntek vagy szombat?" A péntek mellett döntöttünk. A klub weboldala nagyon sok információval ellátott és segítségünkre volt. 

Az egyik fehérnemű boltban sikerült Vandának egy csodálatos piros színű és áttetsző babydoll ruhácskát beszereznünk. Nem is volt egyáltalán drága, de valami eszement, ahogy az Vandán mutat. Az amúgy is gyönyörű melleit még jobban kiemeli. Én nem is értem, hogy egy ilyen kicsi rongy darab, hogyan tud ennyire kívánatossá tenni egy egyébként is szép nőt! De nem is kell nekem mindig mindent értenem.

Valamelyik előző posztomban már írtam arról, hogy ebben az időszakban mennyire élveztük a házi erotikus képek készítését. Hát ezek a fehérneműs vásárlások hasonlóan felborzolták a kedélyemet, csak még jobban! Szeretek olyan dolgokat tenni, amit mások nem mernek. Imádom, amikor Vanda próbálgatja a szexibbnél szexibb fehérneműket. Nehéz ilyenkor megálljt parancsolnom magamnak. Természetesen nekem mutatja meg elsőnek! Egyszer bemegyek mellé az öltözőbe és szerelmeskedni fogok vele! Biztos lehetsz benne!

Kívánom Neked, hogy Te is élj meg a pároddal egy ilyen hetet. Hétfőn reggel arra gondoltam, hogy jaj de jó, már ezen a héten megyünk klubba! Vandán is észrevettem az izgatottságot. Persze az életünk nem csak klubról szól, de amikor nem volt a közelünkben senki, gyakran jött szóba a hétvégi különleges programunk. Ez az izgatottság péntek délutánra csúcsosodik ki! Próbálunk egy picit relaxálni, pihenni, de csak forgolódás van belőle. 

Az izgatottság szép lassan átvált bizonytalanságba, majd félelembe. Délután hat felé Vanda hozzám hajolva ezt kérdezi: "Biztosan menni akarunk? Jól fogjuk  érezni magunkat idegen emberek között?" Persze Kicsim, minden rendben lesz! - válaszolom. Elárulom most itt Neked, hogy önmagam sem vagyok biztos abban, hogy ez így lesz, de igyekszem a nyugodt és magabiztos pasi látszatát kelteni. 

Fürdés, hajmosás és egyéb, ilyenkor szokásos tevékenységen lassan túl vagyunk. Az óráinkat nézzük, hogy mikor induljunk. Budaörs tőlünk durván fél órás út. Vandára bízom, hogy a "fellépő" ruháinkat összekészítse és egy kis táskába helyezze el.

Már az autóban ülünk és képtelenek vagyunk a gondolatainkat a klubról elterelni. Néha úgy érzem, hogy talán nem is mi vagyunk, akik ezt megélik. Lehet, hogy mindjárt felébredek és elkönyvelem, hogy milyen érdekes álmom volt? De nem így történik! Minden perc elteltével a saját bőrömön kezdem egyre jobban érezni, hogy ez bizony nem álom! Itt kérem, swinger klub látogatása van folyamatban! Jó lenne ilyenkor egy barátot felhívni telefonon, hogy megjátszhassam, milyen laza pasi vagyok. De a barátok nem tudják, hogy mi mire készülünk és a gyomrom tájékán én is érzem azt a bizonyos csomót. Talán mégsem vagyok én annyira laza pasi, mint amilyennek képzelem magam? 

Vanda szemeiben is látom az aggodalmat. Nyugtázom, hogy az érzéseimmel nem vagyok egyedül. A klubhoz érünk, parkolunk a ház előtt. Ez a Tik Tak? - kérdőn nézünk egymásra. Nyitás előtt érkezünk tizenöt perccel! Még szinte világos van és ezért nem tudnak érvényesülni azok a színes, a homlokzati falba épített üvegtéglák. Ez egy nagy családi ház kívülről, de én nem mondanám  meg, hogy ez egy swinger klub.

Arról beszélgetünk Vandával, hogy most még meggondolhatjuk magunkat. Izgulsz? -kérdezem. Mosolyogva mondja, hogy " Igen". De tudom, hogy én is azt érzem, amit ő. Ha valami kellemetlen, azonnal jelezd felém! Ne félj nemet mondani! -mondom.

Nehezen telnek ilyenkor a percek. Este kilenckor ott állunk a kiskapuban és elsőnek csöngetünk. Rövid berregés után már nyitjuk a kiskaput és elindulunk a  ház felé. Mély levegő! -nézünk egymásra. Belépünk az ajtón.

A recepciós pultnál Kriszta és Maci fogad minket mosolyogva és nagyon kedvesen. Nem ismerjük őket, de az a szeretet és természetesség, ahogy fogadnak minket, oldott valamennyit a feszültségünkből. Vanda és Botond vagyunk! Mutatkozunk be! A hangom nem az enyém! - nekem úgy tűnik. Kifizetem a hozzájárulást és megkapjuk az öltöző szekrényt nyitó mágneses karkötőnket. Voltatok már nálunk? - kérdezi Kriszta. Még nem! -válaszoljuk egyszerre. 

Kriszta megmutatja a szekrényünket és a karkötő működését. Azt javasolja, hogy öltözzünk át és igyunk egy italt a bárpultnál. Mások is érkeznek folyamatosan. Az öltöző a recepciós pulttal szemben van, így könnyen hallhatjuk, hogy Maciék sokakat régi ismerősként üdvözölnek. Tetszik ez a közvetlenség és egyszerűen kezdjük magunkat jobban érezni. Az öltöző koedukált és fura érzés vad idegen emberek előtt meztelenkedni. Nincsenek hatalmas fények, de azért pontosan lehet látni mindenkiből mindent. 

Képzelj el egy olyan szórakozó helyet, hogy mindenki mindenkinek köszön. Legalábbis az öltözőben mindenki köszön, aki belép.

Átöltözünk és a bárpulthoz megyünk. Niki is mosolyog, kapunk kávét és innivalót. Ritkán iszom alkoholt, de most kérek egy gintonic-ot. Néhány perc alatt már több pár is a pultnál iszogat velünk, teljesen közvetlenül. Maci egy hasonló korú párral jelenik meg a pultnál. Ők is swinger szüzek, mint mi. Bemutatkozunk a fiatal és csinos párnak, majd Maci így folytatja: "Szeretnétek, hogy megmutassam nektek a házat, vagy inkább egyedül szeretnétek feltérképezni?" Új ismerőseink is az első lehetőség mellett döntenek.

 

1920.jpg Fotó: tiktakswinger.hu

 

Maci, az alkata alapján kaphatta a becenevét. Persze, most ne gondolj egy kövér emberre, de azért van egy "kicsi tekintély". Én eddig azt tapasztaltam, hogy csak a jó embereket szokták becézni. Szimpatikus és vicces pasi, de egyben azt is érzem, hogy határozott egyéniség. Az a típus, aki kiáll a saját véleménye mellett, de meghallgatja a másikat is. 

Szabinál kezdünk! Ő a masszőr. Itt mindenki ennyire szimpatikus? -gondolom magamban. Maci bemutatja Szabit és mond tempósan valami jó poént is a masszázzsal kapcsolatban. Persze van lehetőségünk megnézni a szaunát és a jakuzzyt is. Ezen a bárpult mögötti részen nincsenek erős fények. Sejtelmes és izgalmas az egész!

Ezt követően természetesen megnézzük ezen a szinten a társalgót és az étkezőt is. Csigalépcsőn megyünk fel a következő emeletre. Van itt vízágy, hatalmas körágy, egy piros tükrös szoba, szexhinta, nőgyógyász szék, kanapék és egyéb mellékhelységek és tusolási lehetőségek. Természetesen láthatjuk polcokon a törülközőket és a lepedőket is. Irány feljebb, a tetőtérbe!

Itt már néhány másodpercnek el kell telnie, mire sikerül a körvonalakat felfedezni. Innen fentről tökéletesen lehet látni a tükrös szobában történteket. De most nincs ott senki. Csak öten vagyunk fent, hiszen a vendégek folyamatosan érkeznek és még rajtunk kívül senki nem indult el felfelé. Maci elmondja, hogy "Ez itt a buszmegálló és vele szemben két oldalt az úgynevezett madárfészkek. Nem jártál még náluk? Nem fogok mindent leírni! Azt szeretném, hogy Te is gyere el és Téged is varázsoljon el ez a hely.

Maci beszél a swinger szabályairól. "Itt mindenki mindenkit tegez. Csak keresztneveket használunk. Senkitől nem várható el, hogy a családjáról és a magánéletéről részletesen beszéljen. Ez egy felnőtt szórakozási lehetőség. Viszont, ha valaki nemet mond, azt kérdés nélkül el kell fogadni. Ne magyarázkodjatok! Tudni kell, hogy a "nem" sok esetben nem nektek szól, hanem annak a pillanatnak és helyzetnek. Természetesen azt se feledjétek, hogy itt a szex kölcsönös szimpátia alapján jön létre. Nem kell senkivel feltétlenül szexelnetek. Csak az történhet veletek, amit ti önmagatok is szeretnétek. Mivel párként érkeztetek, minden esetben beszéljétek meg, hogy mi az, amit nálunk megszeretnétek élni és mi az, amit biztosan nem. Az sem baj, ha első alkalommal csak ismerkedtek a hellyel és csak nézelődtök!"

Nagyon tisztelem itt Macit! Humorosan beszél ezekről a nagyon fontos szabályokról, de azért érezhető, hogy érdemes minden szavát jól megrágni. Ezt is elmondja: "Tényleg figyeljetek egymásra, hogy ki mit tesz. Ne tegyetek másokkal olyan dolgot, ami a párodnak fájhat. Csak azt tegyétek, ami holnap sem fog fájni senkinek. Tudjátok! Láttam én már itt nagyon sok érdekes dolgot! Szeretném, ha a buli végén is így mosolyognátok, mint most!"  Atyai féltő szavak ezek és már ekkor felfogom, hogy ez tényleg nem játék.

Ezt követően mindenki megy a dolgára. Mi az étkezőbe megyünk, mert már kezdünk megéhezni. Eszünk rántott sajtot, rántott gombát rizzsel és tartárral. Vannak húsos kaják is. 

Ezt követően Vanda elmondja, hogy szeretné kipróbálni a masszázst is. Szabi kezelésbe veszi őt. Örülök, hogy oldódunk és kezdünk természetesen viselkedni. Én a bárpultnál üldögélek és van időm nézelődni. Már elég sokan vagyunk. A nők babydollba vagy valamilyen szexi fehérneműben vannak. Nincs két egyforma. Hihetetlen, hogy milyen izgató látvány! Gondolhatnád, hogy hasonló a strandhoz vagy uszodához. Ez nagyon nem így van! A lányok haja láthatóan elkészített. Az arcuk sminkelve, körmeik gyönyörűen lakkozva. Sokukon harisnya kötő és majdnem mindegyiken magassarkú cipő van. Egy ilyen cipő kiemeli a vádli formáját és a popsit is megszépíti. 

A korosztály 20-55 év közötti. Hétköznapi embereket képzelj el, akiket az utcán is látsz. Nincs ilyen, hogy swinger típus! Viszont abban különbözik egy ilyen hely a többitől, hogy bátran nézheted a csajok dekoltázsát, fenekét, egyszóval mindenét. Senki nem fog kérdőre vonni, hogy miért nézed őt úgy, ahogy! Itt mindenki a szex miatt van itt. Mindenki!  

Az egész épületből és a berendezésekből sugárzik az erotika. Valahogy minden tele van szenvedéllyel. A párpulton méretes kuki világít. Fent a falon egy lapos tv-ben éppen egy csajt ketten dugnak. A falakon a fotók is az erotikát sugallják. Megállapítom magamban, hogy profi munka. Itt semmi sincs véletlenül! Örülök, hogy itt vagyok, nagyon!

Nagyjából húsz perc múlva Vanda végez Szabinál. Álmos szemekkel, mosolyogva bújik hozzám. Milyen volt? -kérdezem. "Isteni! Nagyon jó kezei vannak Szabinak. Képzeld! Egyszer azt hittem, hogy ketten masszíroznak. Fel is néztem, de csak a Szabi volt. Ezt neked is ki kellene próbálnod egyszer!" -mondja mosolyogva. Menjünk jakuzziba! -folytatja.

Tiszta és meleg a jakuzzi. vize. Vetkőzünk és tusolni indulunk. Nem zavar minket senki. Csókolózva állunk a zuhany alatt. A farkamat simogatja közben. Meztelenül beülünk a vízbe. Kriszta jelenik meg. "Bekapcsoljam?" - kérdezi. Igent mondunk és indul a mi első klubos pezsgőfürdőzésünk. Valami eszement jó érzés ruha nélkül és egymáshoz simulva fürdőzni. Vanda hozzám bújva csókol és simogat mindenhol. Nagyon áll a farkam. A pult felől többször is mások benéznek érdeklődve. Egy pár jelenik meg az ajtóban. Ők úgy látom szaunázni mennek. Egy pasi jelenik meg két bombázó fiatal csajjal. Ők is a jakuzziba jönnek így hárman. Mi lesz itt? A pasi negyvenes, nagydarab. Csajok a húszas éveikben lehetnek és nagyon szépek. Az egyik műcicis, de az a tipikus szép munka. Ők is swinger szüzek. Láthatóan zavarban vannak egy picit. Azért el tudod képzelni? Itt oldódunk a vízben. Filmekben láttam ilyeneket előtte. Köszönöm Istenem! Köszönöm! Ilyen gondolatok jönnek és mennek. 

Már csak ezért megéri eljönnünk! -súgja Vanda a fülembe.

Teljesen igaza van. Ezért a pénzért ehetsz, ihatsz és még meztelenül igénybe is vehetsz egy wellnesst. Ezt Neked is legalább egyszer ki kell próbálnod! Majd akkor érteni fogod, hogy miről beszélek. Ők hárman tíz perc után távoznak. Mi maradunk még egy keveset.

Újra a bárpultnál álldogálunk. Elég sokan vagyunk és rengeteg az új arc. Kérünk valamit inni és kávét is, mert a meleg vízben kezdtem egy kicsit elálmosodni. Irány felfelé a csigalépcsőn az első emeletre. A nagy körágyon nincs senki, de a többi hely foglalt. Feljebb megyünk a tetőtérbe. Hát ez nagyon kemény! Mindenhol meztelen testek és sóhajok. Szinte izzik a levegő. Barátom! Ezt Neked is látnod kell, illetve meg kell élned legalább egyszer! Az előbb ittam kávét! Emelkedik a vérnyomásom, de ez nem a kávétól van. Fentről nézzük Vandával, hogy egy szinttel lejjebb mi történik a tükrös szobában. Egy igazi gabalyodás van ott. Legalább tízen vannak és megállapíthatatlan, hogy ki kivel van. Csípjél meg! Gondolom magamban. A videók is felpörgetik az embert, de ez itt - szó szerint - a meztelen valóság! Nincs hely! Sehol! Basszus, most mit csináljunk? - nézünk egymásra kérdően.

Lejjebb megyünk, a körágyhoz. Ott elég nagy a fény és nincs senki. Vajon miért? Leveszünk a polcról egy lepedőt és leterítjük. Egymás kényeztetésébe fogunk. Vanda testét csókolom lejjebb és lejjebb, amikor egy kopasz srác az ágy szélére ül és Vanda lábát simogatni kezdi. Látom rajta, hogy nincs kedve az idegen pasihoz! Nagy a fény és sokan várják -mint egy összegyűlt közönség-, hogy induljon a műsorunk. Mi erre nem vagyunk felkészülve. Szedjük a "sátorfánkat" és irány vissza a tetőtérbe. A buszmegállóval szemben nincs már senki! Hurrá!

Minden vágyam, hogy Vanda testét érezhessem! Leterítjük a lepedőt és újra csókolózni kezdünk. Lehámozzuk magunkról a ruháinkat és nem akarunk mást, csak megélni a vágyainkat. Egymásra vágyunk, csak egymásra és talán néhány percre a külvilág is megszűnik létezni. Hallom a távolból egy orgazmus hangját, de az agyam már nem képes több ingert befogadni. Én Őt akarom! A nagy Őt! A punciját nyalom szenvedélyesen és érzem, hogy most itt minden más. Az adrenalin lüktet a fejemben és a farkam pattanásig feszül. Én is más vagyok! Nem tudok másra figyelni és nem vágyok másra! Őt akarom és hallani akarom, hogy elélvez. Nehezen jön az orgazmusa, nagyon nehezen. De ez most valahogy mélyebbnek érzem és nagyon hangos! Szinte nem ismerek rá! 

Berakom a farkam és szerelmeskedünk. Keményem dugunk és váltogatjuk a pozíciókat. Nem tudunk betelni egymással. Már ismerem nagyon és tudom, hogy hátulról szereti a legjobban. Ezt a pózt hagyom a végére, mert ilyenkor szoktam elélvezni. Nagyon jó benne lenni! Nagyokat nyög, élvezi a farkamat. Mélyen hatolok puncijába, nagyon mélyen. Nagyon sok idő telik így el, de nem tudok elélvezni. Már szinte fáj és tudom, hogy nem fog menni. Megállunk és pihegünk. Egymást mellett fekszünk. A testünk megizzadt. Meleg van.

Remegő lábakkal megyünk le a lépcsőn. Innunk kell, mert teljesen kiszáradtunk. Mások is ezt teszik, hiszen amúgy is meleg nyár van. Azt gondolom, sokan szexeltünk fent. A társaság nagyobb része vidám és oldódott, de néhányan azért vannak, akik félrehúzódva a többiektől, irigykedve nézik a beszélgetőket. Mi is a pultnál beszélgetünk egy pasival. Kiderül, hogy ő is most van első alkalommal. 

Az étkezőben találkozunk két párral és egy szóló pasival. Mi is csipegetünk néhány falatot, mert egy kicsit éhesek vagyunk. Jól érezzük magunkat és különleges büszkeséggel nézünk mások szemébe. Maci azt mondta -jut eszembe - , hogy nincs swinger és swingerebb. Aki itt van, az már swinger.

Most pedig történelmi pillanat következik! Átadom a szót Vandának, hogy Ő, a saját szavaival mondja el Neked az éjszaka további eseményeit.

 

14260964251_1ec687f823_k.jpg

Fotó: @ tommerton2010

 

Szia! Vanda vagyok és most én írom meg az első többes élményünket a klubban.

Túl vagyunk már minden fontosabb eseményen, mint a vacsora, jakuzzi, masszázs és a legelső szex élményünkön a „buszmegálló”-val szemben.

Úgy döntünk, hogy még utoljára felmegyünk az emeletre, mert - bár szex már volt kettesben - még mindig izgalmi állapotban vagyunk és ki tudja mi történhet itt még velünk?

Szóval, elindulunk fel az emeletre a csigalépcsőn. A nagy körágy üres, de biztosan oda ismételten nem fogunk letelepedni. A tükrösben van egy pár, akik egymást kényeztetik. Szemben velük van a vízágy, ami még szóba jöhet, de úgy döntünk, mégsem. Inkább megcélozzuk a legfelső szintet. Az egyik kis kuckó a végében üres! Ez az! Erre a helyre vártunk - bár nyitottak vagyunk a többesre - amióta megérkeztünk ide a klubba. Az egyik legsötétebb kuckó. Úgy értem a fény tökéletes egy „első bálozó pár” számára, akik még tele vannak parával.

Fellépünk a kuckóba, a láncot nem akasztjuk be, jelezve a többieknek, hogy nyugodtan be lehet jönni hozzánk, letelepedhet mellénk bárki. A „bárkiben” nem vagyok annyira biztos, inkább párt várunk. Botond leteríti a lepedőnket és már bele is kezdünk a mi kettőnk gabalyodásába. Pár perc múlva ismét megjelenik mellettünk a kopasz srác és jelez felém, hogy szeretne csatlakozni hozzánk. Még mindig nem vagyunk erre felkészülve, hogy egy pasit vegyünk be harmadiknak. Jelzem felé a fejemmel, hogy nem. Szerencsénkre megértette és egyszer csak eltűnt onnan, ahol eddig állt és nézelődött.

Nem sok idő telt el, ismét mocorgásra figyelünk fel a kuckó bejáratánál. Egy pár kér bebocsájtást, hogy csatlakoznának hozzánk. Bólintunk mindketten. Letelepednek mellénk a kis törölközőjükre és arra figyelek fel, hogy a pasi már közeledik is felém. Nem sokat időzött az asszonykáján, már az én fenekemet simogatja, jelezve szándékát, hogy tetszem neki és közelebbről is meg szeretne ismerni engem. Oké! Botonddal összenézünk és látjuk egymás szemében, hogy akkor próbáljuk ki a párcserét. Végre! Történni fog most már valami olyan izgalmas dolog is itt, amit még soha nem éltünk meg eddig.

Izgatottan cserélünk helyet Botonddal. Engem a férj továbbra is finoman simogat. A fenekemet, hátamat, lábaimat, melleimet. Botond egyből a lényegre tér, az asszony lábai közé fúrja magát és elkezdi kényeztetni őt. Nem telik el egy perc sem - miközben engem simogat a férj - és arra leszek figyelmes, hogy valaki nevetgél a közelünkben. Figyelek, keresem Botondot, hallja ő is? Hallania kell, hiszen a nevetés abból az asszonyból tört ki, akinek a lábai közt nyalakodott. Most, mi van ilyenkor? Csiklandós? Botond esetleg rosszul csinál valamit és ez annyira vicces? Hirtelen azt sem tudom, hogy mit gondoljak, csak hallgatom a nevetgélést ami már szinte röhögésbe megy át. Hát…, ezt eddig nem tudtam, hogy élvezni, élvezkedni így is szoktak a nők.

Már majdnem én is elkezdek hangosan felnevetni, hogy kínos zavaromat valahogy levezessem. Ekkor veszem észre, hogy a férj már hátulról támad be engem. Most be fogja tenni! Eszembe jutnak Maci szavai, van-e rajta gumi? Hátranyúlok és tapogatom, keresem a farkát. Minden rendben, gumi fent van. Beteszi hátulról és lök egy párat (5-6?). Belém élvez…ennyi volt. „Hú, már egész éjjel ezt vártam!” – mondja. Én meg pislogok, mint aki nem ért valamit. Mi van? Egész éjjel ezt várta, hogy belém hatoljon, lökjön rajtam 5-6-ot és ennyi? Ez a párcserés szex a swinger klubban? Itt így megy a szex? Hova jöttünk mi, te atya ég!? Úgy érzem magam, mint egy ürítő persely. Hááááát…….ez is meg volt. Túl vagyunk rajta.

Most azon gondolkodom, hogy mi következik ez után. Mondjak valamit? Valami kedveset, esetleg hangot adjak a csalódottságomnak?

Úgy látom Botond is kikecmergett az asszony lábai közül, akinek a felsője még mindig rajta van. Szerintem mi most itt összeszedelőzködünk és elhagyjuk a tett helyszínét. Mind a négyen szalonképessé tesszük magunkat és lemegyünk a bárpulthoz inni valami frissítőt (kijózanítót esetleg?).

Bemutatkozunk egymásnak, elmondjuk ki honnan jött. Egy rövidke ismerkedés. Igen, mind ezt szex után! Szex? Hát….!? Soha nem hittem volna magamról, hogy ennyi elég lesz nekem, hogy egy férfit annyira a közelembe engedjek, mint az elmúlt percekben. Ez nem én vagyok! Nem! Nem és nem! Mit tettem? Botond mit gondol rólam? Ő hogyan érezte magát a nevetések közepette? Mit hisz most?

Ott állunk a pult mellett, kezünkben az italunk és ismerkedünk. Remek. Piszkosul csalódott vagyok! De ne szóljak semmit, hiszen belementem. Botond is belement. Ez van, túl vagyunk az első gabalyodásunkon, amit közel sem nevezhetek gabalyodásnak. Még az a szerencse, hogy én nem az a típusú ember vagyok, aki ilyen helyzet után összetör lelkileg. Mit segítek azon, ha most elkezdek gyötrődni, hibáztatni a férjet, aki csak úgy uk-muk-fuk belém élvezett, a Botondot hibáztatni, aki nem ismerte fel időben a helyzetet vagy magam sanyargatni, hogy nem lehetek ennyire hülye! Sodródtunk az eseményekkel, tapasztalatunk szinte a nullával egyenlő. Nem lepődöm meg. Az történt, ami ilyen helyzetben történhetett. Hiszen honnan tudhattam előre, hogy meddig fog tartani a férj aktusa? Gyors lövő-e, vagy kitartó donhuán? Egy ilyen helyzetben képtelenség megmondani előre. Senki nem fog úgy közeledni felém, hogy : -Figyu, én csak egy perces vagyok, vagy esetleg: -Anyukám, én most téged úgy meg foglak döngetni, csak figyelj!

Mindenesetre ez egy jó tanulság számunkra. Most már tudom, hogy ilyen szituációba biztosan nem fogok kerülni! Nem törtem össze lelkileg, nem nyaldosom lelki sebeimet, mert nincs értelme. Ez nem azt jelenti, hogy én érzéketlen vagyok és könnyen túl teszem magam bármiféle csalódottságon! A múlton ne ragadjunk le, a jövőn ne siránkozzunk előre, hanem éljük meg a jelent! Utólag úgy is le fogjuk vonni a következtetést tetteinkből. Tanuljunk mindenből.

Csók! Vanda

 

5388130101_d4532be3c6_b.jpg

Fotó: @ tommerton2010

 

Újra Botond vagyok. Hát ez volt az első többes élményünk Vandával a klubban. Azért azt Neked is látnod kell, hogy nem hallgatunk el semmit, hiszen az élet ilyen!

Remélem, hogy kíváncsi vagy a folytatásra és visszatérsz újra olvasni bennünket.

 

FONTOS! Amennyiben már like-oltad a Facebook-os oldalunkat vagy most szeretnéd ezt tenni, légyszíves először nézd meg rövid videónkat! Kattints ide!

A Facebook-os oldalunkat itt találod: kattints ide

Ugyanitt létrehoztunk egy titkos csoportot is, ahol ebben a témakörben mindenki kölcsönösen megoszthatja tapasztalatait, véleményét és természetesen kérdezhet, ismerkedhet is. Nem csak swingereknek javasolt csoport! Amennyiben szeretnél a csoport tagja lenni, like-old a Fb-os oldalunkat és privát üzenetben jelezd ezt az igényed!

 

Botond

 

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerpar.blog.hu/api/trackback/id/tr258073612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása