Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Szex, swinger, szenvedély - Vanda is megszólal
2016. július 17. írta: Siklósi Botond

Szex, swinger, szenvedély - Vanda is megszólal

 stock-photo-131665313.jpg

Fotó: Varga Zsolt 

 

Egy hete voltunk a Martiniben és még az elmúlt napokban is bennünk élnek az éjszaka képei, a kéjes sóhajok hangjai és az egész éjszakát betöltő hangulat. 

Néhány napja Ádám hívott fel minket és érdeklődött hogylétünkről. Jókat nevetgéltünk és megbeszéltük a klubos élményeink egy részét. A szombat éjszakát a Maciéknál tölti és tulajdonképpen azért is telefonált, mert szeretne velünk újra találkozni. Joggal kérdezheted, de hát ki ez az Ádám? Mikor és hol találkoztunk? Tényleg érdekel? Rendben van, elmondom ezt a tavalyi történetünket.

Szeptember eleje van és Maciéknál ma este tanévnyitó swinger buli van. Ezt a megnevezést! Kedvünk van menni és már készülődünk is, mert elég spontán és hirtelen ötlet alapján döntöttünk így. Régebben napokig terveztünk egy ilyen bulit és kitaláltunk minden variációt, mire szeretnénk felkészülni, hogy mikor és hogy reagáljunk a különböző helyzetekre. Ma már minden máshogy történik, mivel tudjuk, hogy nem lehet az összes helyzetre felkészülni. Már van annyi tapasztalatunk és bízunk annyira egymásban, hogy az a bizonyos félsz vagy túlzott aggódás eltűnt az életünkből.

Az izgalom, a játék lehetősége megmaradt és amíg ez így van, biztosan kaphatóak vagyunk közös klubozásra. Mostanában havonta megyünk, néha kétszer is, de minden esetben a kérdést, hogy menjünk vagy ne csak az dönti el, hogy az a kölcsönös és cinkos mosoly megjelenik-e az arcunkon. Igen, tudom, szerencsések vagyunk, hogy így egymásra találtunk és néhányan irigyelnek is ezért.

Már itthon elhatározzuk, hogy mindketten figyelni fogjuk, hogy az éjszaka milyen lehetőséget kínál fel nekünk. Nem tervezünk előre, hogy csak párt keresünk vagy csak lányt vagy pasit. Meggyőződésünk, hogy az összes éjszakában ott a lehetőség az örömök megélésére, csak hagyni kell az eseményeket kibontakozni. Ez természetesen nem jelenti azt, hogy bármikor és bárkivel.

Az előző posztban olvashattál a lányos kalandunkról és továbbiakban is úgy gondolom, hogy Vanda számára a szex elképzelhetetlen pasi és farok nélkül. Lehet, hogy ez nem is fog változni és tulajdonképpen miért is kellene ezen változtatni? 

Én szeretem a nőket, de soha nem gondoltam volna magamról, hogy számomra a pasi hármas is ennyire izgalmas lehet. Ettől még nem lettem biszex és azok, akik pasiként biszexek, nekik sincs miért szégyenkezniük. A vágyakban nincs helye a szégyennek hiszen a legősibb és legtisztább dologról beszélünk.

De most vissza az éjszakánkhoz. Ez a buli a nyárnak is a búcsúztatása, hiszen attól függetlenül, hogy még mindig jó idő van, este kilenckor már nincs világos, ősz eleje van.

Kifizetjük a hozzájárulást, átöltözünk és Vandával Nikit és Szabit üdvözöljük. Krisztától is kapunk két puszit és megint ránk tör az "itthon vagyunk" érzés. Ez a felszabadultság és önmagunk megélésének a lehetősége, ami tele van várakozással és kérdőjelekkel. Mások szemeiben is látni ezt az őszinte érzést és a privát életünkben oly gyakran látott mobiltelefonok és más kütyük mögé bújás itt bizony ismeretlen fogalom. Itt aztán nincsenek álcák, hogy elbújhassunk egy "védőpajzs" mögé és onnan kikandikálva arctalanul és személytelenül szólíthassunk meg másokat. Ez itt nem az internet világa, ez itt a meztelen igazság! 

Vacsorázni megyünk és látunk néhány ismerős arcot. Sok esetben a keresztneveket is ismerjük, mert van akikkel váltottunk néhány levelet, akár személyesen beszéltünk is már pár mondatot, de valamiért nem léptünk tovább. Ők is kapnak legalább egy "Sziasztok!" köszönést egy mosoly kíséretében, mert  a többségnek ez természetes. 

Minden klubozás nekünk ünnep és tudunk olyan kiégett "versenyzőkről", akik éveken keresztül minden pénteken és szombaton swingereztek, mi soha nem akarjuk ezt a hibát elkövetni.

 

stock-photo-131665391.jpg

Fotó: Varga Zsolt

 

Nem tömjük tele a gyomrunkat a vacsoránál és talán ennek is köszönhető, hogy Vanda azonnal Szabi kezei között találja meg a masszázs varázslatos élményét. Írtam már ezekről a számomra oly tetsző percekről, amikor Vanda a masszázs örömeit élvezi és ilyenkor lehetőségem van a bárpultnál vagy valamelyik kanapén ülve az embereket megfigyelni. A testbeszédnél beszédesebb és mindent kitáruló kommunikáció nincs! Figyelem az érintéseket, a szemek játékát és érzékelem a láthatatlant, az energiát, amivel taszítjuk vagy vonzzuk egymást. Számomra ez csak játék, de így sikerül mindent és mindenkit pontosan megfigyelnem és biztosan tudom, hogy kik az alkalmi párok és kik azok, akik az életben is egy párt alkotnak. Miért fontos ez? Nem szívesen keveredünk alkalmi párokkal.

Mire Vanda előkerül elég sokan vagyunk a bárpultnál. Pont időben érkezett, mert már kezdtem kicsit kellemetlenül érezni magam. Nem tudom most jól eljátszani a szólóban érkezett pasit. 

A jakuzziban nincs senki, a víz még érintetlen. Kérdezés nélkül kitaláljuk egymás gondolatát és megszabadulva ruháinktól, először letusolunk és utána irány a már ismert és nagyon kellemes érzés, a közös és ruhamentes jakuzziban fürdőzés. Gyermeki felszabadultságot érzünk minden ilyen alkalommal és ez egy kicsi nosztalgiát hoz a szívünkbe. Többen nézelődnek, érdeklődő tekintettel, hogy vajon kik ezek a "bátrak", de percekig nem csatlakozik senki. 

Aztán mégis, egy rövid hajú, sportos pasi kér bebocsájtást, aminek természetesen nem mondunk ellen. Testén látszik, hogy életében az átlagnál többször járt konditerembe de ha mégsem, akkor biztosan sportol. Barátságos és közvetlen pasi, akinek a szemeiben ott van a zsiványság. Na az ilyen típusú férfiakról szokott kiderülni, hogy gyerekkorukban a szülőknek nagyon sokat kellett fegyelmezniük. Ezek a tipikus "rossz gyerekek". 

Gondolom,már kitaláltad, hogy Ő Ádám és így kezdődik az ismerkedésünk. Valamiért első pillanattól kezdve szimpatizálunk egymással és a pasik között néha előforduló rivalizálásnak a legkisebb nyomát sem lehet tapasztalni. Én azt érzem, hogy ugyan kimondatlanul, de köszöni egymás közelségének a lehetőségét és a csibészes tekintet ellenére végtelen tiszteletet is jelen van viselkedésében.

Nem értem mitől és hogyan, de alig beszélgetünk pár percet és mégis baráti figyelmet tanúsítunk egymás felé. Most gondolhatod magadban, hogy behódoltunk egymásnak? Én nem tudok mindenre magyarázatot adni és nem is posztom ez. Vannak dolgok, amiket automatikusan megélünk és azt gondoljuk, hogy nem is történhetett volna máshogy. Na ez is egy ilyen találkozás Ádámmal!

Negyedóra beszélgetés pontosan elegendő ahhoz, hogy eldöntsük, hogy igen, ez egy rendes és normális pasi és miért ne pont Vele élhetnénk meg a hármasszex varázslatos játékát. Egy kicsit fura nekem, hogy ezek az én gondolataim, pedig azok!

Tusolást követően iszunk valamilyen üdítőt a pultnál és irány a felső szintek közös megtekintése. Természetesen Ádám velünk tart kérdés nélkül és olyan szerencsénk van, hogy a legbelső "madárfészek" üresen vár minket. A lepedőnket leterítjük és a láncot beakasztom, mert ezt az "utazást" most hívott vagy hívatlan "vendégek" nélkül szeretnénk megélni.

Tudom, hogy Vandának tetszik ez a pasi és én örülök, ha kedvében járhatok. Régebben azt gondoltam, hogy ez úgy fog menni, hogy mivel én szeretem Vandát, akkor az ő kedvéért belemegyek egy ilyen hármas játékba. Ma már nem ezt gondolom és nem is így érzek. Nem megyek bele semmibe, én ezt szeretem vele együtt megélni! Érted, mekkora különbség? Nem esik nehezemre és nem teszek szívességet! Én ezt szeretem csinálni! Ez egy nagy felismerés és örülök, hogy mindig is nyitott típus voltam és ez által tökösnek és büszke embernek érzem magamat.

Ádámmal olyan kényeztetésbe részesítjük Vandát, mintha az életünk múlna ezen. Ezekben az ösztönökben és vágyakban semmi kényszer nincs, de minden úgy jó, ahogy van. Kétszer megyünk fel a felső szintre és órákig kényeztetjük Vandát és Ő minket. Fergeteges éjszaka ez, aminek nem akarjuk, hogy vége legyen. Ez a gyermeki és őszinte tiszta közeg, ami ebben a buliban körülvesz minket, egész életünket végig kíséri.

Most vissza a jelenbe! Szóval a szeptemberben megismert Ádám hívott fel minket és invitál egy újabb közös bulizásra. Természetesen igent mondunk és Annát is meghívjuk erre az eseményre. Külön öröm számunkra, hogy Ő is igent mond és ez által egy olyan új helyzet alakul ki, amiben eddig még nem volt részünk.

 

stock-photo-131665423.jpg

Fotó: Varga Zsolt

 

Szeretném onnan folytatni, hogy Anna, Vanda és én már a klub öltözőjében vagyunk. Meg van? Rendben! És innen most Vanda folytatja.  

 

Az öltözőben átvesszük a “fellépő ruháinkat” , Annával belebújunk a magassarkú cipőinkbe és kilépünk a kis folyosóra. Jobbra tekintve egy ismerős arcot látok meg a félhomályban. Ádám az, de jól megfigyelem, hogy tényleg őt látom, mert ruhában olyan más és fél év telt el utolsó és egyetlen találkozásunk óta. Hirtelen eléje toppanok és nagy örömmel üdvözlöm őt - tényleg ő az! Megbeszéljük, hogy a bárpultnál találkozunk és addig mi elmegyünk hármasban megmutatni Annának a klubot.

Mire végzünk az idegenvezetéssel Ádám már vár bennünket egy üdítő társaságában. Botonddal együtt mi nagyon örülünk Ádámnak, hiszen úgy véljük mindketten, hogy egy kedves, intelligens és számunkra nagyon kellemes emberrel találkozunk ismét. Bemutatjuk egymásnak Annát és Ádámot, majd beülünk a társalgóba a nagy L alakú kanapéra beszélgetni. Botonddal már otthon megbeszéltük, most olyan esténk lesz, hogy ő Annával fog többet foglalkozni én pedig Ádámmal. Szegény Ádám, ő ebből mit sem tud és meglepődik mikor odaülök mellé beszélgetni.

Hát igen, most úgy viselkedem, mint egy szingli csaj. Pontosabban, egy kívülálló úgy lát engem, mint aki flörtöl egy pasival. Fura érzés, nem is tudom mikor voltam hasonló helyzetben? Párkapcsolatban viszont még soha nem csináltam ilyet, nem flörtöltem pasikkal. Ádám ezért is lepődik meg rajtam, mert amikor megismerkedtünk, akkor én Botond mellett voltam szinte majdnem minden percben. De most új fogadtatásban részesül! Botond Anna közelségét én pedig Ádám közelségét élvezem.

Egy-egy kávé, üdítő és rágcsálnivaló elfogyasztása után úgy döntünk, hogy irány a jakuzzi! Először Botondhoz ülök be a vízbe Annával együtt, majd mikor Ádám is bejön, én átülök mellé. Perceken belül egy másik páros is csatlakozik a fürdőzéshez, beülnek mellénk. A hangulat nagyon vidám és felemelő. Csak úgy röpködnek a viccesebbnél viccesebb beszólások egymás felé. Szerintem elég hangosak vagyunk, de mi csak jól érezzük magunkat. Azt látom, hogy Anna egy kicsi szótlan és mintha nem tudna feloldódni igazából. Lehet, egy kicsit furcsa neki ez a helyzet, látja, hogy én milyen felszabadultan viselkedem egy másik pasi karjaiban. Igen, én élvezem ezt a helyzetet és - habár még új a szitu - ki is használom. Nem mindennapi, hogy egy számunkra (Botond számára is) pozitív személyiségű férfit megérinthetek bárhol a testén, hozzábújhatok és egyszerűen flörtölhetek vele, test a test mellett egy jakuzziban úgy, hogy Botond teljesen tisztában van azzal, hogy ez csak egy felnőtt játék a részemről és én csak annyit adok Ádámnak, mint amennyit Ő ad nekem viszont. Tisztában vagyunk az érzelmeinkkel és senki nem ért félre semmit.

A másik pár, akik csatlakoztak hozzánk a fürdőzéshez, csak mosolyogva néznek bennünket, néha bekapcsolódnak a viccelődéseinkbe. Igazán felemelő a hangulat és szinte megfeledkezünk a külvilágról, mígnem megjelenik a jakuzzi szélén az a sportos pár, akikről már írtunk egy előző posztunkban az Érzéki szenvedély-ben. 

Hezitálnak, hogy bejöjjenek-e vagy sem a vízbe, mert már hatan vagyunk a hatszemélyes jakuzziban. Beinvitáljuk Őket, talán nem kapunk ki Maciéktól, hogy a létszámot túllépve önfeledten élvezzük a fürdőzést. Azt elfelejtettem mondani, hogy a víz hőfoka most nem igazán a legkellemesebb, mert egy picit hűvösebb a megszokottnál. Próbáljuk is feltornázni a hőfokot a vezérlőpanel többszöri nyomkodásával, de elég lassan érjük el a 2-3 fokos melegedést.

Most már nyolcan lubickolunk a hatszemélyes jakuzziban. Poénkodunk szinte mindenen és élvezzük, hogy a hétköznapi gondok, bajok a klub falain kívül maradnak. Lassan úgy döntünk mi négyen, hogy mára elég volt a fürdőből és zuhanyozni indulunk a legközelebbi függönyös tusolóba. Anna, Ádám, Botond és én bemegyünk egyszerre a tus alá. Élvezzük a meleg vizet, és hangosan nevetgélünk, viccelődünk mint a gyerekek. Ez egy különleges élmény! De komolyan. Négy felnőtt ember egy zuhanyzóban! Egymásra folyatjuk a kellemesen meleg vizet és azon nevetünk, hogy a zuhanyfüggönyön lévő kezet ábrázoló minta olyan hatást kelt, mintha kívülről akarna valaki  megtapogatni minket. Tényleg úgy viselkedünk, mint a gyerekek, egyszerűen jól érezzük magunkat. Akik a jakuzziban maradtak nem is tudják elképzelni - szerintem - mi a fene történik itt bent velünk, hogy így élvezzük a tusolást. Nem baj, egyszer talán majd ők is kipróbálják, de lehet, hogy tévedek és ezt az érzést már ők is tudják.

 

stock-photo-131662143.jpg

Fotó: Varga Zsolt

 

Tusolás után megbeszéljük, hogy felmegyünk az emeletre szétnézni. Persze, szétnézni és kinézni magunknak egy jó kis szabad kuckót. És micsoda szerencsénk van! A jobb oldali fészek üresen vár minket! Bemegyünk és beláncoljuk magunk után a bejáratot. Úgy gondoljuk, most ebben a percben elegen vagyunk így négyen. Anna és Botond belül helyezkednek el nekünk ellentétes irányban. Ádám észreveszi azt a fiatal párt, akik először ültek be mellénk a jakuzziba és utánuk pisszeg, hogy jöjjenek be nyugodtan mellénk. De ők továbbmennek, talán nem vették észre Ádám invitálását.

Elárulom, hogy mikor feljöttünk ide az emeletre, már akkor eldöntöttem magamban, hogy most odaadóbb leszek Ádámmal, mint korábban bárki mással tettem. Úgy látom, hogy erre Ő teljes mértékben vevő és úgy fogadja a közeledésem, ahogyan azt én korábban elképzeltem. Ez az odaadás részemről egy új megközelítésem a swinger felé. Ahhoz, hogy így tudjak viselkedni egy másik férfival nem kell kibújnom a bőrömből és nem kell egy szerepet eljátszanom. Önmagam adom és nagyon jó érzés az, mikor a partnerem élvezi minden másodpercben az én simogatásomat, mozdulataimat. Nem szabad ezt összekeverni a szerelemmel, hogy csak egy szerelmes partnerhez lehet így közeledni. Sokakban megfordulhat ez a gondolat, hogy: - “én szerelem nélkül képtelen lennék egy férfival így viselkedni!” Adni egy másik embernek nem csak szerelemből lehet. A vágyak mozgatják a nő és a férfi libidóját. Az adni adást is egy fajta vágy vezérli, ami most nálam itt Ádámmal megvalósul.

Ádám hanyatt fekszik a piros műbőrös szivacson és én pedig kezelésbe veszem Őt. Csókolózunk, puszilgatom a nyakát, vállát és egyre lejjebb haladok a szőrtelen, izmos mellkasán lefelé. Minden négyzetcentimétert próbálok a nyelvemmel és az ajkammal felfedezni a felsőtestén, majd mikor leérek az ágyékához próbálom körbenyalogatni a már keményen ágaskodó férfiassága melletti combhajlatot. Érzem a sóhajaiból és a teste meg-megremegéseiből, hogy már pattanásig feszítem az idegeit, hogy még mindig nem érek hozzá a farkához. Megkegyelmezek neki és a számba veszem, nyalogatom és a kezeimmel körkörös mozdulatokkal simogatni kezdem. A makkot kellően nedves ujjbegyeimmel hegyező mozdulatokat végezek és úgy izgatom, melynek hatása nem marad el. Ádám úgy nyög és sóhajtozik, szinte már extázisba esik mikor gumit húz a farkára és én felülről beleülök. Nem is bírja sokáig, mert már hosszú időre elhúztam az előjátékot és rövid időn belül kirobban belőle az orgazmusa.

Helyet cserélünk, én kerülök alulra és Ő a lábaim közé férkőzve lecsúszik a puncimhoz, majd ujjaival és nyelvével izgatni kezd. Nem vagyunk egy összeszokott páros és nem igen ismeri az engem kielégítő technikát, mint Botond. Nem is neheztelek Rá, hiszen tudom magamról, hogy nem vagyok egy pár perc alatt elélvező, sőt nem vagyok sorozatélvező sem. Botond szokta mondani, hogy egy koreográfia kell hozzám. A fokozatosság elvét kell betartani és nem csak úgy nekem esni egyfajta intenzitással és akkor jön majd a nagy orgazmus. Sok nőnél ez elég, nálam nem. Viszont mindenkinek megadom az esélyt akinél úgy döntünk, hogy bevesszük a többesünkbe. Azért azt hozzáteszem, hogy Ádám nem esett csak úgy nekem.

Most úgy érzem, hogy Ádám nem fog tudni eljuttatni az orgazmusomhoz és jelzem felé, hogy cseréljünk, majd én fogom őt ismét kényeztetni. Pár perc simogatás után észrevesszük, hogy Botond és Anna befejezik a kettőjük közötti légyottot. Megbeszéljük, hogy partnert cserélünk és Ádám helyet cserél Botonddal. Ilyenkor olyan megnyugvásfélét érzek, hogy ismét Botond karjaiban lehetek. Ez az érzés nem véletlen van, mert hát Ő az akibe szerelmes vagyok és viszont. Botonddal szeretkezünk még egyet és kölcsönösen eljuttatjuk egymást az orgazmusig.

Ahhoz, hogy mindketten így elengedhessük magunkat egy másik partner társaságában, feltétel nélküli bizalommal kell lennünk egymás felé. Semmi kósza gondolat, hogy vajon a másik talán többet érez-e az új partnere felé, mint szimplán egy szexuális vágyat? Nincsenek ilyen és ehhez hasonló gondolatok. Komolyan!

 Vissza adom a szót Botondnak. 

Azt gondolom, hogy ebben a posztban méltatlanul kevés szó esik Annáról. Ez azért van, mert sokatok kérésének tett most eleget Vanda és ennek az éjszakának a leírása az ő szemszögéből történt.

 

stock-photo-131662151.jpg

Fotó: Varga Zsolt

 

Van még ezzel kapcsolatban egy másik felismerés is. Anna nagyon fáradtan érkezett a klubba és ez nincs jó hatással az emberre. Zseniálisan képes alkalmazkodni a körülményekhez, de ez talán most sok(k) volt. Önmagam is fáradtabb voltam, mint máskor és talán nálam is tapasztalható volt egyfajta indiszponáltság. De nincs is ezzel semmi baj! Minden buli máshogy és másról szól. Ez az éjszaka inkább Ádámról és Vandáról szólt és azért érzek szívemben végtelen hálát, mert megértettem egy új dolgot. Vanda megélte, meg merte élni úgy a vágyait, ahogy azt önmaga elképzelte. Miért fontos ez? Mert és tudott önmaga lenni, mert bízunk egymásban és tudta, hogy én ezt megértem és értem. Te is érted? 

 

FONTOS! Amennyiben már like-oltad a Facebook-os oldalunkat vagy most szeretnéd ezt tenni, légyszíves először nézd meg rövid videónkat! Kattints ide!

A Facebook-os oldalunkat itt találod: kattints ide

Ugyanitt létrehoztunk egy titkos csoportot is, ahol ebben a témakörben mindenki kölcsönösen megoszthatja tapasztalatait, véleményét és természetesen kérdezhet, ismerkedhet is. Nem csak swingereknek javasolt csoport! Amennyiben szeretnél a csoport tagja lenni, like-old a Fb-os oldalunkat és privát üzenetben jelezd ezt az igényed!

Botond

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerpar.blog.hu/api/trackback/id/tr508891468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VivienChristin (törölt) 2016.07.17. 20:51:47

Abszolut ertem en is, igen :)

Sándor Jakab 2016.07.18. 14:58:53

Köszi,
Vanda, hogy megosztottad velünk. Jò lenne ha sűrűbben átvennéd a tollat.
Sziasztok

Siklósi Vanda · http://swingerpar.blog.hu/ 2016.07.19. 13:00:49

@Sándor Jakab: Szia! Úgy gondolom a jövőben fogok még tollat ragadni :)

Bálint Bátori 2017.08.30. 11:27:02

FOLYTATÁS:

Botond pedig, mivel számára minden perc izgalmas egy vibráló nő társaságában, bármibe belemegy, így ment bele a szwingerezésbe is. Botond abba is belemenne, ha Vanda azt akarná, hogy 3 marokkói néger kúrja seggbe Botondot, és arról is tudna olyan áradozva írni, mint például hogy:

"Miközben a Hezbollah-harcosok behatoltak a végbelembe, én végig Vandát néztem. Nem féltem, fájdalmat sem éreztem, hiszen tudtam, hogy Vanda és én most közösen éljük meg ezt az élményt és hogy ő megérti, mit érzek most és hogy ezt nem érte teszem szívességből, hanem magamtól, kettőnkért, és tulajdonképpen élvezem is, hiszen mi bajunk eshetne, amikor mindennél jobban szeretjük egymást. És ettől olyan boldog voltam, hogy még akkor is sírtam az örömtől, amikor meghallottam a cafatokra repedő ánuszom irányából érkező reccsenést."

Satöbbi satöbbi blablabla. Dehát ez van, ezt a stílust kajálják a népek, nemde?

Egy nagyon összeillő párosról van szó, akiknél van ugyan egy a kapcsolat alapjait érintő probléma (Vanda nem képes szerelemre egy rendes férfival mert számra az nem elég dinamikus, belül szüksége van egy rossz fiúra aki alázza, de ettől fél is egyben és kényelmes neki Botonddal, aki minden vágyát lesi és királynőként kezeli), de a hétköznapokban ez ritkán jelentkezik mert a szwingerben megatlálták a Vanda túlbuzgását levezető szelepet, amit néha kiengednek és akkor kis ideig viszonylagos nyugi van.

Hosszú távon azonban valószínűleg Vanda meg fogja csalni Botondot, amitől Botondban megszűnik a tisztelet és a királynő leesik majd a trónszékről.

Azután Vanda tovább fog sodródni ágról-ágra, férfiről-férfire, Botond pedig a keserű tapasztalatai alapján már nem akar majd pezsgést és nyüzsit szerető típust, ezért keres egy rendes asszonykát aki mellett normál életet él.

Elnézést ha valahol bántó voltam, de a kritika velejárója, amit minden közszereplőnek vállalnia kell, aki a nyilvánosság elé viszi az életét az az, hogy néha mások nem látnak minket olyannak, mint ahogy mi szeretnénk bemutatni magunkat.

Bálint Bátori 2017.08.30. 11:28:38

ELEJE:

Régóta írok és valamennyire értek hozzá, hogy más írása alapján (elég pár sor is), akár egész személyiséget tudjak rekonstruálni.

Mint láthatjátok, a posztok elküldésének helyes sorrendjét viszont mai napig képtelen vagyok agyban feldolgozni.

Mivel érdekesek vagytok, megpróbálom nálatok is az elemzést, aztán legfeljebb tévedek.

Kettőtök közül nyilvánvalóan Botond az, aki "írástudó", bár ő sem volt soha profi újságíró, nem élt az írásból, de mindig is volt hozzá érzéke. Talán mellékes képességként kamatoztatta írás- és stilisztikai tudását pl. mint pl. egy cég marketingese, vagy könyvelő, ilyesmi. Rá még visszatérünk.

Vanda megfogalmazásai egy érett nő éretlen íróstílusáról tanúskodnak. Sosem írt és nincs is igazán érzéke hozzá, de ez nem is baj, vannak ilyen emberek. Mondjuk nekik nem jut eszübe blogot írni, devégül is itt is Botond aki valójában ír. Nem véletlen az, hogy ebben a cikkben is írják, "olyan sokan kérték Vanda szemszögét", valószínűleg Vanda is tudja hogy nem tud írni és nem is nagyon akar, de mivel belátta, hogy a blognak szüksége van az ő szemszögére is, Botond hosszas kérlelése után belement, de kikötötte, hogy Botond majd nézze át és javítsa ki, ami így is történt.

Vanda személyiségét a javítások miatt csak Botond szűrőjén keresztül látom, ezért nehéz megítélni pontosan, mi van tőle és mi Botond javítása, bár feltételezem, hogy Botond törekedett csak a legalapvetőbb helyesírási hibákat kijavítani, amiből feltételezem nem kevés volt az írásban. Még így is benn maradt egy-két "gyöngyszem", például a kedvencem Vandától ez:

"A vágyak mozgatják a nő és a férfi libidóját. Az adni adást is egy fajta vágy vezérli"

Senki nem vár irodalmi magasságokat egy szwinger-blogger feleségétől. De azért fontos, hogy a dolgokat egy blogon is normálisan körülírják és ne úgy kelljen olvasnunk, hogy "igen, talán sejtem mire gondolt" , hanem egyértelmű legyen, mivel azt írja le, amit akar mondani, a megfelelő szavakkal.

A fenti mondatoknak egyrészről semmi értelme nincsen, hiszen a "vágyak" nem tudom hogyan "mozgatják" a libidót, amikor a libidó a vágy jelenlétének vagy hiányának a görbéje, tehát nem a vágy mozgatja. Igen, hallom a bégetőket, én is tudom mit akart írni, mire gondolt, de a színvonal az színvonal és a stílus maga az ember, ez a mondat pedig egy okosságnak gondolt oltári sületlenség, amilyet valódi gondolkodó ember nem ír le, mert előbb észreveszi és maga is elröhögi magát rajta, majd törli.

Vanda stílusán keresztül egy átlagember látszik, aki megpróbál jól fogalmazni, de nincsenek meg hozzá a nyelvi eszközei. Írása olyan, mint amikor sajtreszelővel próbálunk recskázni: érdes és viszonylag kevéssé élvezetes. A legjobban ahhoz tudnám hasonlítani, amikor egy rendőrt látunk nyilatkozni a tévében és ő nagyon jól akarja elmondani, de valahogy mindig olyan szóösszetételeket hoz össze zavarában, hogy a néző csak sír a röhögéstől és nem tud a lényegre koncentrálni, hogy mit is mond a rendőr. Én is így voltam Vandával.

Vanda kettejük közül az erősebb személyiség, Botond úgy szeretett belé, hogy látni vélte benne a szabad és öntörvényű nőt, aki erős, bevállalós és jól használja a szexualitását, ez vonzotta Botondot.

Viszont emellett Vanda önfejű és makacs, ami sokszor idegesíti Botondot, de a pozitívumok túlsúlya miatt ez nem vészes és Botond olyan személyiség, akinek fát lehet hasogatni a hátán. Ezt a tulajdonságát Vanda naponta teszteli is.

Vanda azért szereti Botondot, mert hozzá képest amolyan "langyos víz", segít levezetni Vanda fölös energiáit, a csapongó Vanda számára Botond a józan ész, ő a földelés a Vandából csapkodó villámok számára.
Vagy még jobb kifejezés, hogy Botond képes Vanda hullámhosszára hangolódni és akármilyen hangulatban van Vanda, Botond mindig tud a támasza lenni.

Ezt a blogot is úgy hozták létre, hogy a szwingerezés valószínűleg Vanda ötlete volt, mivel Botond nem igazán izgalmas az ágyban, legalábbis Vanda korábbi, nagyon pörgős előéletében sokkal machóbb, alfahímebb pasikhoz vonzódott, akik sokszor ki is használták. Botond ezt sosem tenné meg vele és ezért Vanda kompomisszumot kötött: Botonddal marad, de a régi énje továbbra is hajtja a kurválkodás felé, amit a szwingerben él ki.

Természetesen mint minden nő, ő is hazudik magának és el is hiszi a hazugságot, hogy szerelmes Botondba. Valójában Botond irányában inkább afféle testvéri szeretetet érez, nem igazi perzselő szerelmet, ezért vágyik más férfiakra. Lehet, hogy Vanda szülei elváltak kamaszkorában, nem volt az igazi a viszonya az apjával, ezért nem bízott a férfiakban és ezért alakult mindig úgy, hogy kihasználták, ehhez képest Botond "hűsége" fontos neki és szeretné megtartani őt még akkor is, ha nem hozza annyira lázba testileg, mint korábbi partnerei.

Siklósi Vanda · http://swingerpar.blog.hu/ 2017.08.30. 13:03:49

Tulajdonképpen mégiscsak olvasol engem is. Nem de? Még ha a stílusom olyan, amilyen (Istenem, ilyen vagyok! Kövezzetek meg, mert blogírásba kezdtem!), de olvasol!

Abban igazad van, hogy soha nem írtam.

Nincs hozzá érzékem? Meglehet... Ja, mert a bloggereknek mindegyiknek van újságírói, irodalmi stb. előélete? És?

Én soha nem hangoztattam, hogy milyen zseniális író vagyok!

Viszont, ha úgy gondolod, hogy nem írok elég konkrétan és nem egyértelműek a soraim, akkor talán szofisztikáltan érthetőbb lennék? Akkor az már nem én volnék...

A részletes elemzésedhez még annyit fűzök hozzá, hogy kettőnk jellemzésén még dolgozzál, mert ha grafológiai alapanyagból következtettél volna ki ennyi sületlenséget a kézírásunkból, akkor nem alkalmaznának téged, még egy sütemény ízlelés utáni véleményezésnél sem.

Összességében jól szórakoztunk, köszönjük! :D
süti beállítások módosítása