Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Születésnapomra
2017. március 15. írta: Siklósi Botond

Születésnapomra

Hárman ébredni egy ágyban?

 table-71380_960_720.jpg

Fotó: Pixabay 

 

Egy évvel öregebb lettem, és eszembe jutnak egykori református lelkész barátom szavai: "Botond! Te még nagyon fiatal vagy és talán ezért egy kicsit sajnállak is. Én már negyvenöt is elmúltam, te viszont a húszas éveidet taposod, de egyáltalán nem biztos, hogy az én koromat is megéred. Ugyanis, ezt tudni kell megélni!"

Ez a kijelentés akkor egy picit fájt, de ma már értem és tudom, mit akartál mondani akkor kedves barátom! Negyvenöt, ötven, hatvan éves emberek akkor öregeknek számítottak. Változott a világ, és ma az ilyen korban lévő emberek a szívükben fiatalnak maradva nem élik, hanem MEGÉLIK az ÉLETET!

Sokat változtam az elmúlt évtizedekben, de a szívem és a gondolkodásom semmit. Azt nem mondanám, hogy nem fogott rajtam az idő. Mégis, fiatalos vagyok, egészséges, szeretem a nőket és az életet. Célokban gondolkodom, motivált vagyok, és az előttem álló jövőt hosszúnak látom.

Hiszek a gondolat teremtő erejében, és ezt most nem vallási értelemben mondom. Ez a blog is a fejemben született meg, tehát a gondolat volt az első és csak ezt követően hoztuk létre Vandával közösen.

Ezt a felvezetést azért tartom fontosnak, mert a gondolataimról és a vágyaimról fogok beszélni. Önmagam ajándékozom meg ezzel és tudom, nem elég csak titkon gondolni valamire, tenni is kell érte.

2015. decemberben írtam meg a Yoni masszázs című posztomat. Nagyon sokan olvastátok és remélem emberek százainak és ezreinek adhattam útmutatást, hogy lehet egy nőhöz így is közeledni, megérinteni és örömét közösen megélni. Miért írom ezt le? Több, mint egy év telt el és nem tudtam ezt az élményt gyakorlatban tovább adni senkinek. Tudom, hogy nem "csak" Vanda élheti meg ezt az általam nyújtott "szeánszot", viszont azt nem tudom, hogy kinek és mikor lesz lehetőségem megmutatni. Leírtam, tehát a gondolat elindul építő útjára...

Három éve éljük a swingerek szabad életformáját és néhány kivételtől eltekintve, klubokban éljük meg közös vágyainkat. Hetekig, hónapokig, sőt évekig kerestük azt a párost, akikkel együtt mehetünk klubozni és akár közös nyaralásban is gondolkodhatunk. Így találtunk Rékára és Zsoltra, akikkel három csodálatos klubos élménnyel lettünk gazdagabbak. Ezeket a kalandjainkat itt olvashatod el: Ismeretlen ismerősök, Asszonycsere, Anna, Vanda és egy szerelem lehetősége.

Amilyen gyorsan jöttek az életünkbe, sajnos olyan gyorsan távoztak. Ki tehetett arról, hogy Zsolt adott helyzetben képes lett volna Vandába szerelmes lenni? Ezt mondta el Rékának, majd Réka Vandának, és ez jelentette kapcsolatunk végét. Miért van ez? Nem tudom. Ettől függetlenül ott dolgozik bennünk a gondolat, hogy nyáron együtt nyaralunk egy vagy több párral és olyan fantasztikus élményekkel térünk haza, amiket sok-sok posztban megoszthatunk Veletek.

És most jön a legfontosabb! Szexeltünk már párokkal és a hármas felállásokat is kipróbálhattuk néhány alkalommal. Szerencsések vagyunk, mert a sokak szerint lehetetlennek mondott női hármast (két nő egy férfi) két alkalommal is élvezhettük, de ne feledkezzünk meg a férfi hármasokról sem (két férfi egy nő).

Viszont ezek a hármasok minden alkalommal klubban történtek, ami önmagában csodálatos élmény, de a gondolat most is szárnyra kell. Biztosan tudom, hamarosan megélhetünk olyan kalandokat, amikor hárman ébredünk egy ágyban. Amennyiben a harmadik pasi lesz, akkor Vanda lesz középen, ha csaj, akkor én. Perverzek lennénk? Én inkább egészséges és szabad életformát élő embereknek nevezem magunkat és ezzel remélhetőleg nem bántunk senkit. Most egy magyar közmondás jut eszembe: "Három a magyar igazság!"

 

 

Leírtam, tehát a gondolat elindul építő útjára...

 

Botond

 

FONTOS! Amennyiben már like-oltad a Facebook-os oldalunkat vagy most szeretnéd ezt tenni, légyszíves először nézd meg rövid videónkat! 

A Facebook-os oldalunkat itt találod: kattints ide

Ugyanitt létrehoztunk egy titkos csoportot is, ahol ebben a témakörben mindenki kölcsönösen megoszthatja tapasztalatait, véleményét és természetesen kérdezhet, ismerkedhet is. Nem csak swingereknek javasolt csoport! Amennyiben szeretnél a csoport tagja lenni, like-old a Fb-os oldalunkat és privát üzenetben jelezd ezt az igényed! 

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerpar.blog.hu/api/trackback/id/tr1012335235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kismora (törölt) 2017.03.16. 17:50:40

Ezt a yoni masszázst azóta is gyakoroljátok Vandával?
Kívánom, hogy a gondolat valóban teremtsen lehetőséget is. Most mondanám, hogy rajta vállalom, hogy átadd nekem az élményt, :) de csak viccelek persze :)
Remélem lesz olyan nyári élményetek, amit érdemes lesz leírni :)

Siklósi Botond · http://swingerpar.blog.hu/ 2017.03.16. 17:53:49

@Kismora:
Csak viccelsz? A masszázst természetesen nem hanyagoltuk el és az életünk része maradt.
Milyen nyári élményre gondolsz?

Kismora (törölt) 2017.03.16. 18:07:32

@Siklósi Botond:
Hát igen, mert kit ne mozgatna meg egy ilyen élmény, csak a megvalósítás ugye :)
A posztban írtad, hogy nyáron szeretnétek több párral együtt nyaralni....
Ja és lemaradt, isten éltessen :)

Siklósi Botond · http://swingerpar.blog.hu/ 2017.03.16. 18:11:16

@Kismora:
Leírtad, tehát a gondolat elindul építő útjára...
Úgy tűnik, hogy két óra alvás után nem fog az agyam!
Nagyon köszönöm a köszöntést, kedves vagy. Puszillak! ;)
süti beállítások módosítása