Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Dübörgő erotika
2017. május 31. írta: Siklósi Botond

Dübörgő erotika

 
music-1131774_960_720.jpg

Fotó: Pixabay

 

Amióta az eszemet tudom, nagy hatással vannak rám a művészetek, és ezen belül kiemelkedően a zene. Hat éves korom óta zenélek és több hangszeren is elboldogulok. Soha nem jártam zenetanárhoz vagy zeneiskolába és amit tudok, saját felfedezés és tapasztalat alapján megszerzett zenei élmények halmaza. 

Nem lettem befutott sztár, de ifjúságomat számtalan koncert és előadás kísérte végig. A "nagyokkal" is többször színpadra léphettem és ezek azok az elvehetetlen élmények, amelyeket örökre a szívembe zártam.

Vanda nem véletlenül van mellettem közel tíz éve. Ő is művészlélek és színvilága, szép érzéke mai napig lenyűgöz.

Zenei ízlésünk tökéletesen különbözik, de a minőség mindkettőnknek kiemelkedően fontos. Az extremitás valamiért vonz minket, de mi önmagunk nem vagyunk egy kicsit sem szélsőségesek semmiben.

Ezt a néhány gondolatot azért írtam le, mert szeretném megmutatni egyik közös kedvenc dalunkat. Nem fogom zeneileg elemezni, inkább arról beszélnék, mit jelent és mit ad nekünk ez a dal.

 

 

Úgy gondoljuk, ezt akár swinger dalnak is nevezhetnénk, de gyorsan kiemelem, a klubban nincs fehér por és a szereplők is jóval visszafogottabbak. Ebben a videóban ott van az érzékiség, de ugyanakkor pattanásig feszül a szexualitás. Szó sincs monogámiáról, inkább arra ösztönöz, tudd, hogy ki vagy és mit akarsz! 

Én tudom, hogy ki vagyok és mit akarok. Te tudod? 

 

Botond

 

FONTOSAmennyiben már like-oltad a Facebook-os oldalunkat vagy most szeretnéd ezt tenni, légyszíves először nézd meg rövid videónkat! 

 

Ne maradj le semmiről! Köves minket ITT a Facebook-on!

 

Ugyanitt létrehoztunk egy titkos csoportot is, ahol ebben a témakörben mindenki kölcsönösen megoszthatja tapasztalatait, véleményét és természetesen kérdezhet, ismerkedhet is. Nem csak swingereknek javasolt csoport! Amennyiben szeretnél a csoport tagja lenni, like-old a Fb-os oldalunkat és privát üzenetben jelezd ezt az igényed! 

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerpar.blog.hu/api/trackback/id/tr3212552133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

levendulavagyok (törölt) 2017.06.01. 18:48:40

Jó a zene, és a klip is :) És igen, tudom ki vagyok, és mit akarok :) Olyan nő vagyok, aki látja, nézi, olvassa ezeket a témákat. De kipróbálva rájött, nem neki való. Nem swingert, de többest. De attól még nem fogok másképp gondolkodni erről a dologról, hogy tetszik ez a világ. Sőt az érdeklődésem sem múlt el ezirányban, csak eldöntöttem, többet nem. Olvastam pár posztot tőletek mostanában, és tervezem, hogy elolvasom a régebbieket is. :)

C. Gallus 2017.06.02. 10:02:15

@levendulavagyok:

Én nagyon kíváncsi lennék, miért nem neked való ez a világ, vagy a többes, ha fantáziádban ez erős vonal?

levendulavagyok (törölt) 2017.06.02. 15:39:18

@Siklósi Botond: köszönöm, látom lesz pár olvasmányom :)

levendulavagyok (törölt) 2017.06.02. 15:39:24

@C. Gallus: Elárulom neked. Az STD panel 2 tagjával is ismeretséget kötöttünk a párommal. És bár a könnyen gyógyuló fajtával, ami némi antibiotikummal hamar gyógyult, mégis elvette a kedvem az ilyesfajta akcióktól. Tudtam, hogy ez a veszély fennáll, még óvszer használattal együtt is, mégis kisebb megrázkódtatással vettem tudomásul. Így inkább maradok kívül ezentúl.

Lillabogyó 2017.06.02. 21:17:14

Erre én is kíváncsi lennék: nem féltek a nemi úton terjedő betegségektől, pl. a hpv-től, ami akár rákot is okozhat, vagy condylomát? Az óvszer sem véd ellene teljesen.

cafefan74 2017.07.25. 09:21:18

Nemi betegségek ellen mivel védekeznek?az óvszer nem véd meg mindentől,gyerekeitek sejtenek erről a ,,dologról?Sajnos nem hiszem hogy nem lesz valaki előbb vagy utóbb szerelmes. Terhesség ?egy partnernel?

Siklósi Botond · http://swingerpar.blog.hu/ 2017.07.25. 16:59:42

@cafefan74: @Lillabogyó:
Egyes nemi betegségek ellen megvéd az óvszer, de vannak olyan betegségek, ahol ez már nem elég. Nincsenek csoda praktikáink, és azt gondolom, ahogy kilépünk az úgymond steril otthonunkból, kockázatba kerülünk. Ezen kockázatok jelen vannak a közfürdőkben, szaunákban, de nem is akarom elvenni senkinek a kedvét semmitől.

A teljes monogámiát - ténylegesen - betartó párok vannak talán legnagyobb biztonságban, de ezek száma csak sejthető. A statisztikák szerint a valóban monogámiában élő párok száma - ahol egy életen keresztül egyik fél sem csalja meg soha a másikat - igen csekély. Ezen a kijelentésemen lehet, hogy néhányan kiakadnak, de a számok makacs dolgok.

Ezzel csak azt akarom érzékeltetni, hogy a discó-ban és egyéb szórakozóhelyeken három perc ismeretség után WC-ben - akár gumi nélkül is -dugó fiatalok mennyivel vannak nagyobb biztonságban betegségekkel szemben, mint mi swingerek?

Ettől függetlenül értem a kérdést, és jogosnak tartom az aggódást. Aki párkapcsolatban él, az egyben a nemi betegségek kockázatait is viseli, hiszen a párkapcsolat legalább két emberből áll. Párunk kockázatát mi viseljük, még akkor is, ha nem vagyunk swingerek.

Én soha nem voltam fizetős helyen. Mit gondoltok? Miért működnek sikeresen az ilyen szolgáltatást kínáló oldalak? Talán azért, mert van rá igény?

Szóval nincs tuti és biztos megoldás, és a gyermekeink is kockázatba kerülnek, ahogy szexuális életet kezdenek élni. Sajnos, ez van.
süti beállítások módosítása