Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A SZEX érdekel téged?
2017. szeptember 05. írta: Siklósi Botond

A SZEX érdekel téged?


model-1980235_960_720.jpg

 Fotó: Pixabay

 

Mindig szerény pasi voltam, soha nem követelőztem, önzetlennek tartom magamat. Szerencsés vagyok, mert sok tucat színpadon zenélhettem a “nagyokkal”, illetve megfordultam rádiókban, és néhány stúdióban is. Gyerekkorom óta érdekel az önkifejezés, a művészet. Csillogó szemekkel néztem a zsenik festményeit, elolvastam sok száz könyvet, és mindig hálát éreztem a szívemben, mert egészséges vagyok.

Csak egy dolog volt kezdetekkor, ami bűntudatot ébresztett bennem! Miről beszélek? A szüntelen szex utáni vágyról, amiről soha senkinek nem beszéltem, de még a lelkemben is takargattam. Akkor még azt gondoltam, ezt csak én érzem így, csak az én fantáziámban jelennek meg pucér nők, egyedül én vagyok ilyen “bűnös lélek”.

Sok év telt el azóta, és megszűnt bűntudattal írom soraimat. Tudom, hogy a vágyaimmal nem vagyok egyedül, és a szex téged is annyira érdekel, mint mindenki mást. Az élet játékáról beszélek, az örök tanulásról, a fejlődésről, és a mindenkori megfelelésről. A szex az élet mozgatórugója, ami soha nem fárad el!


Vandával közel két éve hoztuk létre ezt a blogot. Hiánypótlásnak szántuk, hiszen az életformánkról még ma is kevés valós információt találunk. Álmunkban sem gondoltuk volna, hogy ekkora érdeklődés és figyelem fog minket körülvenni, hogy ennyi embert fog ez érdekelni. Posztjainkat ezrek és tízezrek olvassák, ez nekünk még mindig hihetetlen.

Nem idealizálom ezt az életformát, és nem gondolom, hogy így kell élnie mindenkinek. Viszont érthetetlen számomra, hogy a szexuálpszichológusok, és a szexualitással foglalkozó tanult szakemberek úgy viselkednek és nyilatkoznak, mintha ez az életforma nem is létezne. Kérdezem. Miért? 

Amennyiben -  véletlenszerűen - mégis szóba hozzák életformánkat, olyan módon kerül bemutatásra, mintha az ördögtől származna. Az egyik párkapcsolati coach véleménye szerint ez az életforma öli a lelket. Erre a kijelentésére válaszul - és felháborodásom jeléül - írtam meg decemberben A swinger öli a lelket? című írásomat.

A szex, és a swinger nagyon izgalmas világ, a fájdalmaival, a titokzatosságával, a kellemes élményeivel együtt. Igyekszünk a kezdetektől úgy leírni és elmesélni mindent, ahogy az velünk megtörtént, ahogy az minket érint, vagy érintett. Itt is vannak nehéz helyzetek - sírás és kacagás -, hiszen mi is emberek vagyunk, tele hibákkal, és néha tévedésekkel.

Azt gondolom, ennek az útnak még mindig az elején vagyunk, ezért érdemes velünk tartani. Olvasóink többsége nem swinger, csak érdeklődést mutat az említett életformával kapcsolatban, de az is gyakori, hogy egyszerűen “csak” a szexualitás érdekes számukra.

Néhány hétig még inkognitóban vagyunk. Figyeld írásainkat, mert hamarosan bejelentjük filmünk megtekintésének pontos helyét, és időpontját. Ebben a produkcióban ismerheti meg arcunkat és személyünket a nagyközönség. 

Erre tudatosan készülünk.  A SZEX érdekel téged? Tarts velünk! 

 

Botond

 

FONTOSAmennyiben már like-oltad a Facebook-os oldalunkat vagy most szeretnéd ezt tenni, légyszíves először nézd meg rövid videónkat! 

Összes posztunk egy helyen

 

Ne maradj le semmiről! Köves minket ITT a Facebook-on!

 

Ugyanitt létrehoztunk egy titkos csoportot is, ahol ebben a témakörben mindenki kölcsönösen megoszthatja tapasztalatait, véleményét és természetesen kérdezhet, ismerkedhet is. Nem csak swingereknek javasolt csoport! Amennyiben szeretnél a csoport tagja lenni, like-old a Fb-os oldalunkat és privát üzenetben jelezd ezt az igényed.

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerpar.blog.hu/api/trackback/id/tr8412793338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.09.05. 13:59:53

Az állatkertek is sok embert vonzanak, de számosságban messze elmarad tőlük azok csoportja, akik szeretnének otthonra egy lamantint, vagy egy makákót.

Bellocska (törölt) 2017.09.05. 21:00:14

@Dorottya Veres: én még mindig zebrát szeretnék :D

Arasz40 2017.12.21. 23:03:31

Egész életemben a szex meghatározó helyet foglalt el. Sajnos az évek múlnak és nekem csak a vágyakozás maradt. Bár még aktív vagyok, ilyen megmozdulásokban már szégyenlek részt venni. Mindenkinek kellemes részvételt kívánok sok-sok fergeteges orgazmussal.
süti beállítások módosítása