Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Már te is megkívántad más párját?
2017. december 01. írta: Siklósi Botond

Már te is megkívántad más párját?

 
pexels-photo-698874.jpeg

Fotó: Pexels

 

Az elmúlt egy hét alaposan elgondolkodtatott, hiszen két tévéműsorban is szerepeltünk. Lezárult egy korszak, de egyben egy új kezdődött el, melyben a lehetőséget és a továbblépést látjuk. Nem történnek nagy dolgok, néhányan megismernek minket az utcán, kedvesség és mosoly fogad amerre járunk. Megjelent két cikk, és  különleges érzés egy internetes újságban saját gondolatainkat olvasni, melynek megjelenéséről nem is tudtunk. 

Itt az alkalom, hogy végiggondoljuk honnan jöttünk, mert csak így tudhatjuk, hova tartunk. Eszembe jut gyerekkorom, a családom, ahol a szexről és testiségről soha sem lehetett beszélni. Ezt nem azért írom le, hogy bárki feje fölött pálcát törjek, vagy azt mondogassam, ezt így, vagy úgy kellett volna csinálni. Egyszerűen csak ki akarom magamból írni gondolataimat, és még az is lehet, ez alapján néhányan magukra ismernek. 

Szeretetben nőttem fel, de amikor tizenéves koromban a hormonok elkezdtek dolgozni, a bűntudat folyamata indult el lelkemben, mert nem értettem magamat, nem tudtam mit kezdeni szexuális vágyaimmal. Első éjszakai magömlésemet követően ki akartam futni a világból, nem tudtam mit kezdjek a váladékkal, bűnösnek tartottam magamat.

Szándékomban sem állt az új énemet elfogadni, a régit, nyugodtat, játékosat, és kiszámíthatót kerestem, de helyette jött a lázadó, önmarcangoló, semmit nem elfogadó forradalmár. Nem is értem, hogyan történt, hogy nem tettem magamban kárt, talán a zene, az alkotás lendített át az akadályokon, így sikerült kitalálni az érthetetlenség labirintusából.

Persze észrevettem a felnőttek játékait, ahogy a férfiak és nők egymásra hatottak, az ugratásokat, viccelődéseket, és néhány röpke, lopott érintést. Hallottam a sugdolózásokat, ki, kivel, mit csinált. Nem tudtam pontosan miről van szó, de azt sejtettem, valakik nagyon bűnös és megvető dolgot tesznek.

Középiskolás voltam, amikor az első lányt megcsókoltam. Napokig a föld felett jártam, a boldogság érzése járta át a szívemet. Persze engem sem kerültek el a csalódások, és utólag már látom, az esetek többségében én hibáztam. 

Húsz évesen szexeltem először - gondoltad volna? -, és ekkor tudtam végérvényesen levetkőzni a bűntudatom. Itt értettem meg, hogy a szex jó, mindennél jobb, ez mozgatja az egész világot. Igen! Nem a pénz, és nem is hatalom, hanem a szex! A felnőttek játéka ez, és vannak, akik ezt jól művelik, és vannak, akik kevésbé.

 

pexels-photo-696218.jpeg

Fotó: Pexels

 

Az elején (nagyon) nem teljesítettem jól az ágyban, gyorstüzelő voltam, de a gyakorlat ebben is segítségemre lett. Önmagamra találtam, kiegyensúlyozott lettem, az élvezetek tengerében folyamatosan és rendszeresen fürödtem. Csodás érzés önmagunk elfogadása, ahogy megszűnnek az önértékelési problémák, amikor tudunk játszani, és azt görcsmentesen, élvezetből tesszük. Én innentől tartom magam felnőttnek. 

Sok "barátnőm" volt, persze minden relatív, nem akartam megállapodni, és évekig nem a szerelmet kerestem, csak a szexet. Zenéltünk, koncerteztünk, sztárokká akartunk válni, buliztunk, talán egy kicsit linkek is voltunk. Persze ez volt az a bizonyos látszat, de huszonévesen is vágytam a társamra. 

Monogám életet éltem, és tiszteletben tartottam mások csaját, nem kevertem be mások párkapcsolataiba. Most erre így emlékszem, de persze lehettek kivételek. A baráti és ismeretségi körömben sokan balhéztak, hiszen kiderültek "érdekes" esetek, hogy ki, kit csalt meg, és hányszor. Néhány alkalommal ezek az információk talán mindenkit megleptek, mert amikor a hűség példaképeiről is kiderült, hogy tilosban jártak, mindannyian elképedtünk. 

Csalódtam ezekben a nőkben és férfiakban, ezért rettenetesen féltem. Mi lesz, ha az én szerelmem majd velem is ezt csinálja? Mit fognak szólni barátaim, ismerőseim? És a családom? Egyáltalán van olyan nő, akiben meg lehet bízni? 

A nyolcvanas, kilencvenes években megállapítottam, a gyermekes párkapcsolatok már nem igazán a szexről szóltak. A férjek örültek ha néha megihattak egy-két sört, a feleségek fodrászhoz, varrónőhöz jártak, szomszédoltak, pletykáltak. Nekem úgy tűnt, elviselték, vagy inkább eltűrték egymást, az a bizonyos rózsaszínű köd már olyan régen felszállt, hogy talán nem is létezett soha.  

Majd én leszek a kivétel! - gondoltam, mint mindenki más, aki a párkapcsolat kialakításán dolgozik. Majd én és a párom, a feleségem más lesz! Én szeretni fogom, soha nem nézek más nőre! Az a helyzet, elhittem magamnak, komolyan gondoltam, hinni akartam az igaz szerelemben, a sírig tartó hűséges kapcsolatban. Majd én más leszek, és megmutatom ennek a hazug világnak, hogyan kell ezt csinálni!

 

hotel-room-1261900_960_720.jpg

Fotó: Pexels

 

Valóban hűséges voltam, és a gyermekeim megszületése bennem a ragaszkodást tovább erősítette. De miért válnak el ennyien? Mitől romlanak el a kapcsolatok?

A családban és az ismeretségi körben úgy terjed a válás, mint középkorban a himlő. Mi történik ebben a világban? Itt mindenki megőrült?  

Krisztusi korban jártam, amikor az első feleség megkörnyékezett. Pénzügyi cégnél dolgoztam akkor, és két teljes napot - tehát éjszakát is - a családtól távol, egy nívós szállodában töltöttünk. Emlékeim szerint ötvenen lehettünk ezen a képzésen. Késő este egy harminc körüli, kimondottan csinos feleség kopogott be hozzám, hogy igazán jól érezhetnénk egymást. Ismertem a férjét, ő is ismerte a feleségemet, de egyébként is nemet mondtam volna. Néhány kollégám, akik nem tudom honnan szereztek erről tudomást, hülyének és pancsernek neveztek. 

A következő években több ilyen rendezvényen vettem részt, és láttam, amit láttam. Nagyon sokan sportot űztek ebből, szinte ölre mentek az ilyen események részvételi jogosultságáért. Felháborodva vettem tudomást ezekről, megbélyegeztem magamban az ilyen férfiakat és nőket.

De miért mondom el ezeket a gondolatokat és érzéseket? Nagyon egyszerűen szeretnék erre válaszolni. Azért, mert itt az ideje megértenünk egymást és magunkat.

A "lila köd" érzése egyszer mindenkinél felszáll, amikor a vágyaink erőre kapnak, és a többség ilyenkor nem tud megálljt parancsolni. Mi emberek így működünk, a vadászösztön mindenkiben ott lapul.

Persze, mondhatod, hogy te hűségben leéltél már a feleségeddel, vagy a férjeddel ennyi és ennyi évet, ne akarjam megmagyarázni, hogy ez nem lehetséges. 

Én gratulálok ehhez, és őszintén szurkolok mindenkinek, hogy így élhessen, de vegyük már tudomásul, a többség nem így működik. Az ember, természetéből fakadóan szexuálisan több partnert is képes kívánni, bekapcsolnak bennünk a receptorok, a fajfenntartási ösztönök erőre kapnak. 

Tiszta szívemből szeretem Vandát, de nem kell az esetlegesen kialakuló vágyaimat magamba fojtanom, és természetesen neki sem. Ezt a szabadságot megadjuk egymásnak, tesszük ezt őszintén, tisztelettel. Az elmúlt ezer év sem tudta az embert, mint fajt megváltoztatni, de ennek is köszönhető, hogy itt vagyunk a földön több, mint hét milliárdan. 

 

pexels-photo-541525.jpeg

Fotó: Pexels

 

Ma már úgy élhetek, ha megtetszik egy nő, nem érzek magamban bűntudatot, nem kell magamban tartanom gondolataimat. Őszintén beszélhetek Vandával, és soha, hangsúlyozom SOHA NEM KELL HAZUDNOM! Én azt gondolom a hazugság öli a lelket! Ez egy rákos kezdeményezés, ami előbb vagy utóbb, de megöli a kapcsolatot is. 

Ez a kettősség - hazugság és igazság - mérlege dönti el a párkapcsolatok minőségét, hogy hogyan nézünk egymás szemébe tíz, húsz, vagy akár ötven év múlva. Nem hiszen, hogy mindenki megérti gondolataimat, és azt főleg nem, hogy mindenki egyetért velem. Itt most nem is az a lényeg, kinek van igaza, de ha azt elértem, hogy legalább egy pillanatra elgondolkodsz, már megérte tollat ragadnom. 

 

Botond 

 

FONTOSAmennyiben már like-oltad a Facebook-os oldalunkat vagy most szeretnéd ezt tenni, légyszíves először nézd meg rövid videónkat! 

ÖSSZES POSZTUNK EGY HELYEN

Ugyanitt létrehoztunk egy titkos csoportot is, ahol ebben a témakörben mindenki kölcsönösen megoszthatja tapasztalatait, véleményét és természetesen kérdezhet, ismerkedhet is. Nem csak swingereknek javasolt csoport! Amennyiben szeretnél a csoport tagja lenni, like-old a Fb-os oldalunkat és privát üzenetben jelezd ezt az igényed.

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerpar.blog.hu/api/trackback/id/tr2913405611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2017.12.01. 17:22:09

Jol megirtad. Ez igy van!

Burgermeister 2017.12.01. 17:22:09

Jol megirtad. Ez igy van!

bekerült 2017.12.01. 17:27:07

A mit leírsz, az éppen olyan önbecsapás, mint amiről írsz !
Azzal, hogy megengeded saját magadnak és a párodnak is, hogy más nőt/ férfit tekintsen a vágyai netovábbjának, ha csak egy rövid időre is, azzal éppen úgy a kapcsolatotokat romboljátok, mint, ha megcsalnátok egymást.
Ti erre azt mondjátok, hogy ez nem megcsalás, mert tudtok róla és bele egyeztek. Amúgy pedig mindenki megunja a párját előbb utóbb.
Azt hiszem, hogy itt van a kutya elásva.
Ritka az igazi szerelem, jobban mondva a kölcsönös igazi szerelem.
Ahol ugyanis ez meg van, ott fel sem merül az unalom kérdése.
Persze ott is vannak hullámvölgyek, meg egyéb dolgok, de az eszébe se jut egyiknek sem, hogy másokkal is lefeküdjön.
Igen, lehet szebbet, jobbat is találni, de, ha szeretünk valakit, akkor ő az első és eszünkbe se jut a szebb és jobb után ácsingózni, mert az ami van, azzal elégedettek vagyunk.
Ez, természetesen egyén függő dolog, mert nem mindenki látja a dolgok következményeit és ezért követ el hibákat.
Elsősorban saját maga ellen persze, mert gyarlók vagyunk.
A vágyaink meg röpködnek, mint a pillangó.

Ti is erre építitek a tevékenységeteket.
Ha úgy tetszik, ebből éltek.
A cikkeitek az ilyen gyarló embereknek szólnak.
Nagyon kevesen tudják azonban ezt megemészteni és lenyelni.
Ritka az olyan páros, amely hozzátok hasonló és még azt se tudjuk, hogy a tiéteknek mi lesz a vége.

Nem hinném, hogy ezekben a kérdésekben az a döntő, hogy mit engedünk meg egymásnak, ez ettől bonyolultabb.
Mint ahogy az is, hogy mi tart össze embereket.

Tapasztalatból tudom, hogy nincs jobb érzés, mint úgy a szemébe nézni a másiknak, életünk párjának, hogy nincsenek kétségeink egymással kapcsolatban és nem vágyunk másra, csak egymásra.

Vannak ilyen kapcsolatok is, szerencsére.
Ezért nem hal ki az emberiség.

Feaky D 2017.12.01. 18:40:05

szerencsétlen balfasz a szerző...három dolog hiányzik belőle és az elfuserált életéből: a férfiasság, a bátorság és a játékos könnyedség...a spártai áruló ugrik be róla...egy bizonyos Ephialtész jut az eszembe...a szerzőre nyomrult öregkor vár.

MittuDomain 2017.12.01. 22:17:53

Önigazolás. Unod a párod,ő meg téged :)

anyo05 2017.12.02. 06:28:18

Meg is dugtam:))))))) Nagyon élvezte, aztán még sokszor:))))))

2017.12.02. 08:09:10

A helyzet az, hogy a világ legjobb nőjét is unja valaki. A legszebb modell lány mellett is félrelép a párja, akár egy csúnyább csajjal is.
Most képzeljük el a magyar rögvalóságba belevetett, szürke életű embereket. Perszehogy a cigi, alkohol és egyéb legális drogok mellett a félredugás is szerepel a teljes reménytelenség elleni küzdelem arzenáljában.
A swinger meg ennek a lepapírozott, trendi formája.
A swingereseknél sincs már meg a rózsaszín köd, az minden kapcsolatnál 3 hónapig tart.
Swingerezni, párcserézni azért is jó férfiként, mert egy olyan nőt dobsz be a közösbe, aki iránt már annyira sokat nem érzel, közben meg kapsz cserébe több másik csajt, nem feltétlenül jobbakat, csak mást. És közben elmondhatod magadról, hogy milyen nyitott és elfogadó vagy.

cyberrabbi 2017.12.02. 09:05:27

mintha egy onigazolast kereso,picsogo tinilany erzesnaplojaba olvasnek bele...szanalmas.
kozepiskolas szinten megirt posztok,amibol ordit a ferfiatlan bizonytalansag es tenyleg,milyen ősi es ugyanakkor mennyire trendi a csoprtos szex oltaran aldozni,hiszen nincs is annal magasztosabb bizonyiteka egy kapcsolat minosegenek hogy idonkent fel vagy eppen teljesen idegen palik torlik a farkukat a parodba es verik az arcara...amirol aztan oly buszken lehet posztolni / de minek is?!/ es csillogo selyempapirba csomagolni egy maganelet hulladekat...persze feledteti ezt a "nezd dragam,megint rolunk irtak!jajj mekkora celebek leszunk" torz orome.hat akkor jo szorakozast:)

Duplaxiii 2017.12.02. 10:06:13

Ha szigorúan a posztra, annak címére koncentrálunk, nem lehet más a válasz:
Egy egészséges hetero férfi bármikor megkívánhatja akár barátja, akár bárkinek a párját.
Ez ugyanis az élet, a "fajfenntartás" alapja.
Sőt az is természetes, ha a férfi (és általában a nők is) a dugás közben másra gondol...
.
Ami a poszt mögött van, az egyrész generációs probléma, másrész pontatlanság!
- generációs, mivel egy idősebb férfi, aki még a normális világban szocializálódott szexuális téren, ezzel együtt él, ez nem okoz neki problémát, így posztot sem ír erről.
- pomtatlanság, hiszen nincs definiálva a "barát" fogalma! Visszauatalva az előző gondolathoz, bármikor előfordul ez, de a férfi tudja, a VALÓDI barát sokkal többet ér egy numeránál! A barát örök, a nők meg jönnek-mennek. Tehát a kérdés valójában annyi, hogy a valódi barát csaját megkívánod-e?
Igen, de soha nem indulok rá!
Ugyanakkor a haver és ismerős kategóriájú "barát" esetében bármikor, az szinte kötelező, ha a beleszagolva a levegőbe, kihívást tapasztalunk. Mert mit vesztünk? Semmit! Ez akategória legtöbbször érdek és nem ézelem alapú barátság, ekkor a dugás sokszor megéri.

Duplaxiii 2017.12.02. 10:15:18

@Colonel H. Stinkmeaner:
Valójában igazat is adok neked, de ezt jellemzően azok tudják megérteni, akok évtizedeket töltöttek már el párkapcsolatban.
Mert - és ezt tagadja ma a feminista és a gendervonal - a dugás, a párkapcsolat a fajfenntartáshoz kapcsolódik, ezért a férfi és a nő érdeke is más! A férfi vadászik, szaporodni akar, a nő meg olyat keres, akivel szaporodhat és biztosnágban lehet a nevelési ciklusban.
És ez összeegyeztethetlen, a férfi még a legnagobb szerelem esetén is akár 6 hónap után már vadászni vágyik, a nőnél meg a lilaköd elmúlásval marad a biztonság.
Tehát a férfi már kitekinget, a legjobb nő mellöl is.
De a nő is alkalmas arra, hogy egy fix, hűséges férfi mellől lépjen, ha észlel olyat, aki TÖBB az aktuálisnál.
A férfi 90%-ban lép, akár egy numerára, a nők 10%-a teszi ezt, de ez a 10% a kapcsolat folyamán szintén nő, akár 90%-ra is, mert elfogynak az érzelmek, kiürül a kapcsolat, megnőnek a gyerekek stb.
Én sok olyan családot ismerek, ahol nem válnak el, még boldogok is, de mindkét fél kikacsintgat. De ez csak akkor működik, ha ez "titokban" zajlik.
Én is hoztam már rendben más nő családi életét... Én nem akartam többet a szexnél, és amikor a férj észlelte a bajt, változtatott... Ma is boldogok.
.
A swinger, a nyitott házasság más tészta, azok mögött nincs valódi érzelem, az a szexalapú érdekkapcsolat csak. Az ember alapja nem a kommuna!

Feaky D 2017.12.02. 18:39:53

@anyo05: ez az utóbbi idők /nálam legjobb/ hozzászólása...

parazita666 2017.12.02. 22:54:20

20 évesen kefélt a manusz először? XD Az munka.
süti beállítások módosítása