Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Kakukktojás 2.
2016. február 16. írta: Siklósi Botond

Kakukktojás 2.

 14652160979_6babb929b0_z.jpgFotó: @ Mark Freeth

 

Micsoda? Ki ez az ember? - futnak végig az agyamon a kérdések. Érthetetlen ez a viselkedés és egyben bántó is. Vanda kimondottan szép Nő és tudom, érzékelem, hogy Nico nagyon vonzódik hozzá. Akkor miért ez a visszautasítás? Világosan megbeszéltük a fészbukon, hogy a masszázs előjáték lesz és utána következik a szex hármasban. Nem vagyunk gyerekek. Nyugodt pasi vagyok, de ebben a helyzetben ideges vagyok. Nem az zavar, hogy Vandával nekem kell szeretkeznem. Hogyan zavarna? Önmagában már az is probléma, hogy elmaradt a várva várt katarzis és akkor Nico bejelentése teszi az i-re a pontot. 

Vandát nem hagyhatom magára ebben a helyzetben. Tudom, hogy ilyenkor (amikor orálisan kielégítem) nagyon vágyódik a szexre. Idegességemben merevedési problémáim alakulnak ki. Na még ez hiányzott, semmi más! Nehezen, de néhány perc alatt sikerül magamat lenyugtatnom annyira, hogy már áll a farkam. Szeretkezem Vandával és igyekszem nem gondolni a történtekre. Nico Vandát simogatja, puszilgatja. Az életben nem voltunk még ilyen hülye helyzetben. Nem vagyunk durva emberek és nem szeretünk elhamarkodottan senki feje felett pálcát törni. Te hogyan éreznéd magad egy ilyen helyzetben? Úgy tűnik, mintha Nico azért  összeszedné magát. Látom, hogy áll a farka. Ebből következik, hogy a nemleges választ ne keressem potenciális okokra hivatkozva. Vanda szájába veszi Nico farkát és ő néhány perc alatt melleire élvez. Én nem tudok elélvezni ezért lassítok és pihegni kezdünk Vandával. 

Ez annyira "meleg helyzet" volt, hogy Vandával tusolni megyünk. Mosolygunk egymásra a víz alatt, de ez a mosoly most nem őszinte. Nem kezdünk vádaskodni. Tulajdonképpen még nem is volt időnk ezt az egészet felfogni és értelmezni. Nicotól nem kérjük számon, hogy ez miért történt így. Van ez a helyzet annyira kínos, hogy széttárt karokkal érhetetlenül nézzünk ki a fejünkből. A tusolást követően nem maradunk sokáig. Valahogy menekülünk ebből a helyzetből, de mégis úgy érzem, hogy ez nem tudatosan történik. Elbúcsúzunk Nicotól és hazaindulunk.

Az autóban ülve beszélgetünk az eseményekről. Vanda szerint sem érthető ez az egész. Ő nagyon vonzódik Nicohoz és láthatóan ez kölcsönös. Eszembe jutnak Nico mondatai: "Amikor nőket masszírozok, nagyon kell uralkodnom magamon!" Ezen egy pillanatra el gondolkodok. Beszélünk is erről Vandával és láthatóan neki sem tetszik ez a kijelentés. Aztán eszembe jut egy másik gondolatsor Nicotól, ami így hangzik: "Nem rég az akkori barátnőmmel meghívást kaptunk egy zalai házaspártól egy hétvégére. Balatonalmádiban van a villájuk fent a hegyen. Én még ilyen pompás házat soha nem láttam. A férj elég féltékeny típus volt, de az én barátnőmnek - mivel megbeszéltük és ez volt a dolga - sikerült teljesen lekötnie a figyelmét. Nekem addig lehetőségem volt a feleségével hosszan szerelmeskedni." Beszélgetünk az autóban Vandával ezekről a mondatokról és csak azt tudjuk megállapítani, hogy elég fura ez a pasi. 

Itthon, újra szeretkezünk. Igyekszünk ezt az egészet nem kudarcként megélni és abban maradunk, hogy kedden újra elmegyünk az Exoticba a Sophiék szauna estjére és ha adódik alkalom, majd megkérdezzük Nicotól, hogy neki mi a véleménye a kialakult helyzetről.

December 15-e van, kedd. Jogosan kérdezheted, hogy a történtek után miért akarunk újra Nicoval találkozni? A válaszom nagyon egyszerű. Vanda szexuálisan vonzódik hozzá. Azt gondolom, hogy ez egy nyomós érv! Azért azt is érdemes hozzátenni, hogy szeretünk megérteni minden helyzetet és nem jellemző ránk, hogy váratlan szituációk elöl mi megfutamodnánk. Soha nem szeretném azt megélni, hogy Vanda elé valamilyen akadályt én görgetek, csupán csak azért, mert swingerek vagyunk és számára vonzó egy pasi. Ez a világ a vágyaink megéléséről szól. Nem tehetem meg, hogy a rossz érzéseim miatt arra kelljen gondolnom a jövőben, hogy nem próbáltunk meg valamit, ami ott volt előttünk. Teljes bizonyossággal bízom kettőnk kapcsolatában. Ha nem bíznék, akkor nem itt lennénk és nem ezt a blogot írnám.

Este nyolckor már a Máté utcában parkolunk. Megbeszéltük még otthon Vandával, hogy nyugodtan mehet masszázsra Nicoval és ha arra vágyik, akár csókolózhatnak is. Abban egyet értettünk, hogy érdemes lenne Nicoval megbeszélniük, hogy a kettőjük kapcsolata miről szólhat. Itt most arra gondolok, hogy mi szívesen kialakítanánk vele egy hosszútávú baráti kapcsolatot. Szeretünk klubokban ismerkedni, de egyre többször beszélgetünk kettesben arról az igényünkről, hogy azért jó lenne egy fix kapcsolat. Az igazi egy hasonló gondolkodású párocska lenne, de ott négyünknek kellene kölcsönösen megfelelnünk egymásnak. Aki ismeri ezt a világot, az pontosan tudja, hogy ezt kivitelezni mennyire nehéz.

 

17403043271_e231a35e25_b.jpg

Fotó: @ Savanna Lee

 

A klubban megkapjuk a szekrénykulcsunkat és az öltözőben átöltözünk. Vanda most is csodásan néz ki a fekete bőrből készült szettjében. Dögös bögyös, ahogyan én szoktam otthon nevezni. Még elég kevesen vannak, de lassan és folyamatosan érkeznek az új vendégek. A korosztály nagyon széles. Néhányan csak huszonévesek, de vannak itt talán hatvan feletti vendégek is. Teljesen tudok azonosulni ezzel a világgal. 

Nicot nem látjuk sehol, de tudjuk, hogy érkezni fog. A fészbukon a szauna parti posztján a masszázs egy választható és igényelhető opció. A pultnál Sophitól kérünk innivalót és nézelődünk. Sokakat megismerünk így arcról, mivel itt voltak egy hete is. De azért vannak új arcok is. Leülünk a medencével szembeni kanapéra.

Egy fiatal srác ül mellénk és beszélgetünk vele. Most van itt először.  Egy párral beszélt meg ide egy randit és láthatóan nagyon izgul. Ezek az első lépések mindig különlegesek és egyben maradandók is. Az a bizonyos egészséges drukk mindig megmarad. Mi törekszünk arra, hogy ne égjünk ki és ne váljon a dolog unalmassá. Csak néha megyünk klubba egymást követő hetekben - ahogy most is. Olyan is előfordul, hogy három vagy akár ennél is több hétig nem megyünk klubba.

Este kilenc felé megjön Nico. Egy új arcát ismerjük meg, hiszen látványosan kitörő örömmel üdvözöl bennünket. Az a tekintet, ahogy Vandára néz, elég provokatív. Ilyen viselkedés mellett ki gondolná, hogy pár napja elutasította a hármas szex lehetőségét? Vanda kedvéért nem mutatom ki őszinte gondolataimat. Viselkedek, mert szeretek a kedvében járni. Nem láttuk még Nicot ennyire örülni. Néha elfeledkezik magáról és - tőle szokatlan módon - a beszédében nyomdafestéket nem tűrő kötőszavakat fedezünk fel.

Beszél nekünk arról, hogy minden héten szerdán egy nagyon jó barátjával pasis estét tartanak. Karesszal iszogatnak ilyenkor és gyakran másokat megtréfálnak. Látható a szemeiben, hogy micsoda élvezettel mesél ezekről az élményeikről. Ezek a tréfák persze ártalmatlanok, de mégis fura, hogy mennyire szeret másokat megtéveszteni és zavarba hozni. Ez az ember feltűnően szeret manipulálni! 

Én úgy kérdezek, hogy a munkájáról beszéljen. Újra elmondja - azt gondolom, hogy nem is vette észre, hogy már sokadik alkalommal -, hogy a hölgyek masszírozása közben mennyire kell uralkodnia magán. Azt gondolom, hogy Vanda ezeket az árulkodó jeleket nem veszi észre. Négy éve vált el a feleségétől, de erről a négy évről, hogy volt-e komoly kapcsolata, soha nem beszél. Egy ilyen sármos pasinak, miért nem volt tartós kapcsolata négy éven keresztül? Beszél a gyerekeiről is és újra elhangzik az a kijelentése, hogy ha lenne egy nővel egy komoly kapcsolata, biztosan nem jönne el vele swinger klubba. Természetesen azonnal visszakérdezek: - Miért nem? Nem hajlandó a gondolatát kifejteni, csak ennyit mond: "Én ezt így találom helyesnek! Természetesen nagyra tartom azon párok férfi tagjait, akik nem így gondolkodnak és szeretik annyira a párjukat, hogy megtudják velük közösen élni egymás vágyait." Ez a nesze semmi, fogd meg jól kategória! 

Igyekszik imponáló lenni, de én átlátok rajta. Tudom, hogy ezt csak én látom így. Azt is tudom, hogy nem lesz egyszerű ezt a dolgot végigcsinálnom. Szeretek sakkozni és tudok is! Viszont ez a játszma nem csak egy egyszerű játék. Megszületik ekkor bennem a döntés, hogy akkor ezt most végigcsináljuk Vandával. Elhatározom, hogy majd a végén megmutatom és igazolom Neki a gondolataim helyességét. Ő most nem látja és nem érzi azt, amit én.Tudom, hogy nem kockázatmentes ez a történet, de már benne vagyunk. 

Vanda Nicoval elvonul masszázsra. Nagyon nagy lelkierő kell, hogy ezt én mosolyogva végigcsináljam. Van bennem most némi bizonytalanság és most úgy érzem, hogy nem kellett volna eljönnünk. A gyomrom összerándul és egy állatnak érzem magam ebben a pillanatban. Nagyon féltem Vandát, hogy olyan helyzetbe kerülhet - én most itt lelki és maradandó problémákra gondolok -, amiket nehéz lesz feldolgoznia. Már bánom, hogy belementünk ebbe a játékba! 

 

8392075827_68cc46b18a_h.jpg

Fotó: @ teo_ladodicivideo

 

Már nincs mit tenni! A "játék" elkezdődött! Ahogy telnek a percek, elhatározom, hogy ezt így még sem tudom végigcsinálni. Nem miattam gondolom így. Egyszerűen féltem Vandát annyira, hogy így gondolkodjak. Most érzem csak igazán, hogy bizony lehetséges, hogy többnek és erősebbnek gondoltam magamat, mint aki valójában vagyok. Nem kezdek hisztizni, azért ott még nem tartunk. 

Az idő nehezen, de azért csak eltelik. Vanda mosolyogva jön felém. Látom, hogy nagyon jól érezte magát és fogalma sincs arról, hogy mi megy bennem végig. Nico tekintetében látok némi önteltséget. Tudatában vagyok annak a ténynek, hogy ezeket a dolgokat csak én látom. Azt is tudom, hogy paranoiásnak fog megítélni Vanda, ha ezeket a gondolataimat újra a felszínre hozom. De nincs mit tenni és én nem is akarok ebben a pillanatban semmilyen szerepet eljátszani. 

"Mi a baj?" - kérdezi tőlem.- Csak annyi, hogy nem szeretném, ha máskor Nico megmasszírozzon téged. Újra rám törtek azok a rossz érzések! Nem várom most tőled, hogy elfogadd és megértsd ezeket a gondolataimat. Én tudom, hogy nem tévedek és előbb vagy utóbb ezt te is látni fogod. - válaszolom. Látom, hogy nem igazán érti a viselkedésemet, de látom a szemeiben az aggodalmat. Nekem itt, ebben a pillanatban nagyon jól esik, hogy még így is hinni akar. Pedig nem látja és főleg nem úgy látja ezt a helyzetet, ahogy én. - Szeretkezni akarok veled! - súgom a fülébe. Ő mosolyog és kézen fogva elindulunk a zárható szoba felé. Én most csak őt akarom! Nem szeretnénk senkit bevenni ebbe a játékunkba. A szoba ajtaja tárva nyitva. Egy pár és az a srác, akivel a kanapénál beszélgettünk szedelőzködnek. Már végeztek és ezt látható is arckifejezésükön. A pár elhagyja a szobát, de a fiatal srác marad és nem akarja levenni a szemeit Vandáról. Vanda ledobja ruháit. A srác csak ennyit szól. "Hű ha! Nagyon szép vagy! Te aztán nem vagy szívbajos!" Látom, hogy nem akar távozni, ezért kénytelen vagyok számára egyértelműen elmondani, hogy most nincs szükségünk senkire. 

Végre ketten maradtunk és záródik az ajtó belülről. Vandával úgy szerelmeskedek, mintha az életem múlna ezen. Szenvedélyesek vagyunk és élvezzük egymás testét. Szeretek ebben a szobában vele lenni. Ezek a tükrök nagyon sokat adnak. Én is vizuális típus vagyok, mint sokan mások. Hallom, hogy kopog valaki az ajtón. Dühösen kiszólok: - Ki az? Az a fiatal srác az, akit az előbb kértem meg, hogy hagyjon magunkra. Elhajtom a srácot és egy pillanatra elég dühös vagyok. A tapasztalatlansága rovására írom és egy perc múlva már nem is foglalkozom a történtekkel. Az orgazmusaink nem maradnak el, hatalmasat élvezünk mindketten.

 

16748592060_14b41d2c18_h.jpg

Fotó: @ Ray Bilcliff

 

Egymás mellett fekszünk izzadtan. Mi történt Nicoval? - kérdezem. "Nagyon kellemes volt megint és érzéki. A vége felé megcsókolt és én visszacsókoltam." Nem örültem ennek a válasznak egyáltalán. Te, aki most ezeket a sorokat olvasod, azt gondolod, hogy féltékeny vagyok? Néha már önmagam sem tudom, hogy mit gondoljak! Fáj ez az egész helyzet és egyedül érzem magam ezekkel a problémákkal. Meggyőződésem, hogy ez nem egy összeesküvés elmélet. De hogyan fogom az igazamat bizonyítani, vagy legalább a felszínre hozni? Itt és most nem tudom a választ. Újra elmondom Vandának, hogy én ezt így nem szeretném folytatni. Ő arról beszél, hogy nem igazán ért engem, mert nem történik semmi olyan dolog Nicoval, ami miatt ezt abba kellene hagynunk. 

Ott tartunk, ahol abba hagytuk! Egy centit sem tudunk előrelépni! Letusolunk és felöltözünk. A bárpultnál Sophitól kapunk frissítőt. Jól esik, mert már nagyon megszomjaztunk. Éjjel egy óra körül van és semmi kedvem maradni. Az öltözőbe megyünk átöltözni. Nico is megjelenik az öltözőben. Úgy tűnik ő  sem marad tovább. Kedd éjjel van, szerdán munka van. Beszélgetni kezdünk. "Azt mondta Vanda a masszázs után, hogy kedvetek lenne együtt szilveszterezni egy jó csapattal. Van egy barátom - vele szoktam szerdánként pasis napot tartani -, majd megkérdezem, hogy náluk szilveszterezhetünk-e? Amennyiben még sem, akkor legfeljebb nálam tudunk bulizni."

Valóban beszéltünk erről Vandával, de valahogy nincs most kedvem beszélgetni. Vanda már ismer annyira, hogy akkor nálam baj van,amikor hallgatok és nem szólok semmit. Niconak is feltűnik, hogy nem így szoktam viselkedni. "Botond! Valami baj van?" - kérdezi. Hogyan mondhatnám el, pont neki, hogy mi a bajom? Azért annyit elmondok, hogy nekem nem jó érzés, amikor Vanda masszázsra megy vele hátra a szaunával szembeni tükrös szobába. Természetesen ártatlan szemekkel néz rám és biztosít arról, hogy ott nem történik soha semmi olyan dolog, ami miatt aggódnom kellene. Sőt! Arról is biztosít, hogy következő alkalommal legyek ott én is és erről személyesen győződjek meg. Tudom, hogy Vanda soha nem tesz olyan dolgot, ami miatt aggódnom kellene. Itt nem is vele van nekem problémám!

Biztosan tudom, hogy igazam van. Nem kezdek vitatkozni. Még nem jött el az én időm, tudom! Ezekből a mozaikdarabokból érezhetően hiányzik néhány darab. Lehet, hogy nem tudok mindent? Na majd úgy is előbb vagy utóbb minden kiderül. Mosolyogva kérdezi tőlem: "Botond! Te féltékeny vagy?"  Én tudom, hogy soha az életben nem voltam féltékeny. Időre van szükségem és le kell nyugodnom teljesen. Akik ismernek, azok tudják, hogy jó stratéga vagyok. 

Figyelni fogom ezt a pasit, még akkor is, ha esetlegesen együtt fogunk szilveszterezni. Ez most nem egy kispályás foci meccs lesz. Szerencsére foglalkoztam néhány évet keleti harcművészettel, ezért az önuralmam nem átlagos. Vanda tekintetében némi aggódást fedezek fel. Haza indulunk. Az autóban elmondja nekem, hogy indulatot látott a szemeimben és attól tartott, hogy Niconak ugrok. Biztosítom róla - és ez tényleg így is van -, hogy eszem ágában sem volt ilyet tenni. Utálom az erőszakot! Sőt! Gyűlölöm! 

Otthon az ágyunkban újra szerelmeskedünk. Közel tíz éve élünk együtt, de nem tudunk betelni egymással. Érzem Vanda szerelmét. Tudom, hogy szeret és ez a köztünk lévő kötelék sérthetetlen. Ezekkel a gondolatokkal alszom el. Álmomban küzdök egy arctalan alakkal és elég gyűrötten ébredek. Az energiaszintem az a bizonyos béka feneke alatt van. Vanda majd kiugrik a bőréből. Imádom, amikor ilyen pajkosan és kislányos mosollyal hozzám bújik. Nekem Ő a legdrágább! 

A következő napokban Nicoval beszélünk telefonon néhány alkalommal és ő elmondja, hogy találkozott Zolival szerdán és náluk csinálhatunk egy szilveszteri bulit. Viszont ez egy úgynevezett batyus buli lesz. Ételt és innivalókat a résztvevőknek kell megoldaniuk. Mi ebben természetesen partnerséget mutatunk, hiszen Vandával mindketten szeretünk - és az eddigi túlélők szerint -, tudunk is sütni, főzni. Nico elmondja, hogy otthon a fagyasztójában van két kiló csülök. Elvállaljuk, hogy a "csülkeit" majd mi fogjuk pirosra sütni. Azt is bevállaltuk, hogy két kiló darált húsból készíteni fogunk fasírtgolyócskákat. Természetesen az innivalókról majd mi is gondoskodunk. Valamilyen töményre gondolunk és a sörnek a lehetősége is felmerül bennünk.

A következő napok a családról és az Ünnepekről szólnak. Vanda elkápráztat néha a erotikus táncával is. Ezt régebben soha nem csinálta. Új arcát ismerem meg nap mint nap. Sokat szexelünk, szinte egy napot sem hagyunk ki. Ez a két hét nagyon kellemesen telik el. A blogunkat hihetetlen sokan olvassátok és nekünk ez az egyik legnagyobb ajándék. Átlépjük a húszezer lapletöltést. Te Úr Isten! Soha nem hittem volna, hogy ennyien kíváncsiak lesztek az élményeinkre. Itt szeretnénk ezt Nektek újra megköszönni!

December 29-e van. Szuper volt az elmúlt két hét, de Vandával örülünk, hogy újra klubba megyünk. Nicoval úgy beszéltük meg, hogy a "csülkeit" a klubban átadja. Hallottál már ilyenről egy swinger klubban? Én még nem. Nincs is ezzel semmi baj. Végre autóban ülünk és hamarosan a Máté utcában parkolunk. Szinte már otthonosan közlekedünk ebben a klubban is. 

Átöltözünk és a bárpultnál én a kávémat iszogatom. Vanda is italát kortyolgatja és beszélgetünk. Látjuk a folyamatosan érkezőket. Bálinttal üdvözöljük egymást. Vele első alkalommal találkoztunk itt a klubban és akkor megígértük, hogy 29-én, amennyiben tehetjük, mi is eljövünk. Folyamatosan mosolyog Vandára. Láthatóan tetszik neki. Sokszor beszélgettünk már Vandával arról, hogy ha egy nőnek nincs önbizalma, nem kell mást tennie, csak kapjon magára valami eszement szexi rucit és jöjjön el swinger klubba. Biztos lehet abban, élvezni fogja a pasik és csajok tekintetét.

Valahogy ez az este nagyon jó hangulatú. A karácsony már eltelt, de még itt van előttünk a szilveszter. Ez az este is Sophie és Joe szervezésében történik. Sajnos csak keveset tudunk velük beszélgetni, mert sok a tennivalójuk, de így is kedveljük őket. Láthatóan szívügyük ez az este is. 

Leülünk a medencével szembeni kanapéra. Egyre többen érkeznek. Kezd kialakulni egy jó kis beszélgetős csapat. Van egy pasi, aki nagyon próbál a beszélgetés központja lenni. Elég sok történetet és sztorit mesél el. Jó pofa! Márknak hívják és beszélgetés közben kiderül, hogy az egyik szexpartner kereső oldalon már levelezett velünk. Vanda emlékei ezzel kapcsolatban élesebbek. 

Egyszer csak megérkezik Nico. Üdvözöljük egymást. Minden teljesen békésen történik. Valami eszméletlen jó csapat jött össze. Vanda Nicohoz fordul. "Elhoztad a csülköket?" Nico fejéhez kap és látható a testbeszédéből, hogy a csülök bizony otthon maradt. "Itt várjatok meg, jövök mindjárt!" Felpattant és elviharzott. Bálint ezt a beszélgetést nem hallotta és pár perc múlva tőlünk kérdezte, hogy hova tűnt Nico? Vanda így válaszol neki: "Haza ment a csülkökért" "Na ne szívassatok!" - mondja Bálint. Mi mosolygunk és azt javasoljuk, hogy majd Nicotól kérdezze meg, hogy hol volt. Láthatóan nem hisz nekünk, mert mi csak mosolygunk és mosolygunk. Persze Bálintot is megértem. Nem túl gyakori téma egy swinger klubban a csülök. 

 

5434050301_55ca932443_b.jpg

Fotó: @ Cristian May

 

Közben megérkezik Dóri és férje (Zsolt), akik mellénk ülnek. Ők is ott lesznek a szilveszteri buliban. Szimpatikus párocska. Tényleg már elég sokan vagyunk. Misi házi és hozott borral kínál minket. Nem vagyok borszakértő, de iható nedű. Nagyon jól érezzük magunkat ebben a spontán csapatban. Közben előkerül Nico. Bálint kérdőre vonja: "Hát te hol voltál?" "Csülkökért mentem" - válaszolja Nico. Bálint nem akar hallani a fülének, mert meg van győződve, hogy mi mindannyian átverjük őt. 

Vanda Nicoval elmegy masszázsra. Arra gondolok, hogy itt a klubban nem lehet olyan helyzet,ami miatt aggódnom kellene. Azt biztosan érzem és tudom, hogy a komoly kihívás szilveszterkor lesz. Szerelmemet nem traktálom a gondolataimmal. Jó megfigyelőnek tartom magam és én most csak megfigyelek. Tudom, hogy Vanda vonzalma Nico felé csak és kimondottan testi vágy. Azt is tudom, hogy Nico készül majd valamire és neki csak a testi vágy kielégítése nem elég. Ő többet akar, ennél sokkal többet. De mit?

Én természetesen maradok a társasággal. Most hamar eltelik az idő, hiszen nagyon jó társaságban vagyok. Vanda visszatér hozzám és mellém ül. Hozzám bújik és megcsókol. Szeretem ezeket a folyamatos visszajelzéseket. Természetesen én is igyekszem hozzá mindig figyelmes maradni.

Dóri és férje illetve Nico és mi Vandával a színpad előtti kanapén foglalunk helyet, hogy meg tudjuk beszélni a szilveszter részleteit. Mindenki elmondja, hogy mit fog készíteni a bulira. Örülök, hogy itt vagyunk. Egy fiatal és csinos lány lép Nicohoz és ezt kérdezi: "Te vagy Nico? Nálad kell jelentkezni masszázsra?" Na ezt látnod kellene! Az a tekintet, ahogy Nico néz a lányra, mindent elárul. És én ebben a pillanatban újra érzem azt a rossz energiát, amit már máskor is éreztem. Szinte mellbevág ez a felfedezés. Nico ettől a pillanattól kezdve tudomást sem vesz rólunk és szó nélkül elvonul a lánnyal. Szerencsére vele együtt az a rossz energia is megszűnik.

Jó kedéllyel beszélgetünk tovább Dóriékkal. Egy kicsit beszél mindenki magáról. Ők elmondják magukról, hogy igazából nem is swingerek. Ezen a kijelentésen elgondolkodom. Nico azt mesélte egyszer, hogy Dórival másfél évig volt ebben a klubban házigazda. Ők nagyon jó barátok és akkor megbeszélték, hogy soha nem fognak lefeküdni egymással. Hiszen ez a nő senkivel sem fekszik le, nem csak vele nem. Érted? Ez a pasi hazudik és önfényező.

Végre van egy kézzelfogható - ugyan nem közvetlen, csak közvetett - bizonyítékom. Jó lesz figyelni! Nico visszatér hozzánk és láthatóan energikusabb, mint előtte. Áradozik a lányról, hogy huszonhárom éves korához képest mennyire éretten gondolkodik. Én megjegyzem, hogy egyben mennyire dekoratív is a hölgy. Ő azt válaszolja, hogy nem az ő esete. Én úgy érzem, sőt, biztos vagyok abban, hogy a lánynak nem Nico az esete. Persze mennyivel szimpatikusabb kijelenteni neki, hogy nem az ő esete. Évi előtte fél órával mondta, hogy ugyan ő heteró, de ennek a lánynak nagyon jó az alakja és a feneke. Erre ez az ötvenes pasi azt mondja, hogy nem az ő esete. Ugyan már! 

Csak most fedezem fel, hogy ez a poszt elég hosszúra sikerült. Maradjunk annyiban, hogy az igazi "nagy dobás" szilveszterkor lesz. Ezt én már itt, ebben a helyzetben tudom.

 

6932014717_99307f3879_b.jpg

Fotó: @ Din Muhammad Sumon

 

Kíváncsi vagy, hogy mi fog velünk történni szilveszterkor? Szeretnéd tudni, hogy miért vannak ezek a rossz érzések Nicoval kapcsolatban? Szeretnéd tudni, hogy Nico mit akar Vandától? Minden kérdésre választ kapsz a következő posztunkban.

Folyt. köv.

 

FONTOS! Amennyiben már like-oltad a Facebook-os oldalunkat vagy most szeretnéd ezt tenni, légyszíves először nézd meg rövid videónkat! Kattints ide!

A Facebook-os oldalunkat itt találod: kattints ide

Ugyanitt létrehoztunk egy titkos csoportot is, ahol ebben a témakörben mindenki kölcsönösen megoszthatja tapasztalatait, véleményét és természetesen kérdezhet, ismerkedhet is. Nem csak swingereknek javasolt csoport! Amennyiben szeretnél a csoport tagja lenni, like-old a Fb-os oldalunkat és privát üzenetben jelezd ezt az igényed! 

 

Botond

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerpar.blog.hu/api/trackback/id/tr188355872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pittscards 2016.02.18. 12:30:42

Az a kérdés merült fel bennem, hogy Vanda nem látja a fickón, hogy nem őszinte?

Siklósi Botond · http://swingerpar.blog.hu/ 2016.02.18. 13:58:02

@pittscards: Ebben a két posztban még nem dönthető el, hogy Nico őszinte vagy sem. Egy dolog viszont kétségtelen! Vanda vágya nagyon erős felé és Nico vágyait teljesen igaznak éli meg. A 3. rész remélhetőleg mindenre kimerítő választ ad a mi szempontjaink alapján. Ez egy nagyon jó próbatétel volt számunkra és igazán hálásak vagyunk, hogy megélhettük ezt az élményt is együtt. Persze nem volt ez mindig könnyű. De fejlődni csak fájdalommal lehet ebben a duális világban.

pittscards 2016.03.05. 16:17:19

@Siklósi Botond: @Croma Soma: Az az érzésem, mintha lenézné a swingerbe a feleségükkel járó pasikat. Mintha birtokolni akarná a nőket és lúzernek tekinti azokat a férfiakat, akik "odaadják" másnak a párjukat. Ő a "macsó alfahím", aki kihasználja a lúzerek lúzerségét. De ez csak érzés a történet alapján.

Siklósi Botond · http://swingerpar.blog.hu/ 2016.03.05. 17:23:55

@pittscads:
Szeretném holnap megjelentetni a 3. részt és lerántani a fátylat. Elöljáróban azért annyit elmondok, hogy jók a következtetéseid. Hogy mennyire jók, majd a 3. részben kiderül!

Siklósi Botond · http://swingerpar.blog.hu/ 2016.03.09. 12:58:09

Mindenkitől elnézést kérek, de egy kicsit lassabban haladok a 3. rész megírásával. Azt gondolom, - ma is azért sikerült írnom és jó eséllyel jelenthető ki - hogy a héten már olvashatjátok a befejező részt.
süti beállítások módosítása