Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Rólunk - rólam
2019. március 12. írta: Farkas Tibi

Rólunk - rólam

Az életről, szerelemről és vágyakról... 

2015. október 7-én Siklósi Botond - álnéven - indítottam el blogomat. Valós és megélt történeteinket dolgoztam fel és nem sejtettem, hogy posztjaim ennyire népszerűek lesznek. Az index 2016. májusától írásaim többségét megosztotta és ennek is köszönhetően blogom népszerűsége tovább emelkedett.

2016.nyarán akkori párom, Siklósi Vanda - álnéven - csatlakozott a bloghoz, így sikerült bemutatnunk mindkét oldal - férfi és nő - világát, vágyakkal teli érzelmeit. Nyitottan és őszintén beszéltünk gondolatainkról, érzelmeinkről, a szexualitásról, intimitásról, de mindezt álnéven és arcunk nélkül tettük. 
 

28056665_934733383357783_3194609631882347259_n.jpg

2017. januárban egy filmes csapat talált meg minket és Pálinkás Norbert filmrendezővel május 18-án részt vehettünk életünk első dokumentumfilm forgatásán. A SPEKTRUM televízió műsorában 2017. október 6-án került műsorba a Tabukról tabuk nélkül című dokumentumfilm sorozat. Mi az ötödik részben szerepeltünk és az esti műsorba kerülés előtt az RTL Klub Fókusz című műsorában - önmagunkat arccal felvállalva - beszéltünk életformánkról és a filmről. 

Havonta kétszázezer olvasónk figyelte pénteki megjelenéseinket, szerepeltünk több újságban és a Rádió Bézs vendégei voltunk - 2017. októbertől - havi rendszerességgel. 

Úgy alakult életünk, hogy párkapcsolatunk 2018. júniusban véget ért. Néhányan lemondtak rólam, talán még dörzsölték is markukat ezek a képmutatók, de itt vagyok! Átvészeltem belső és külső kudarcokat, melyek rettenetesen kemények voltak. Túléltem! 

Az élet megy tovább, csak az a kérdés, milyen irányba? Nem folytathatom ott, ahol abbahagytam, hiszen megváltozott körülöttem minden. De mégis, merre visz az utam? 

Újjászületek és elindul egy szabad folyamat, amit életnek nevezünk. Magamhoz ragadlak, irányítalak és megteszem, amit kérsz, csak élhető és izgalmas legyél. Nyitva tartom szemeimet, meghallom hangodat, érzem érintésedet, és játszom játékodat. Rugalmas leszek, szabad és bátor, és akkor is meghódítalak, ha nagybetűvel írjuk nevedet, mert részeddé válok, cinkostársad leszek, félelem nélkül előre tekintek. Te a barátom vagy: nagybetűs ÉLET!

Új blogomat itt találod!

Millió ölelés!

Farkas Tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerpar.blog.hu/api/trackback/id/tr8014684504
süti beállítások módosítása