Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Beavatás
2017. január 02. írta: Siklósi Botond

Beavatás

 
fotozz_214225_1.jpg

Fotó: Filep László

 

Egy fantasztikus szilveszteri buliban vehettünk részt. Elsején délben értünk haza és másodikán reggel a Facebook-on egy levél fogadott minket. Szó szerint idézzük:

 

Beavatás

Egy hónappal ezelőtt megakadt a szemem egy íráson. A swingerről szólt. De olyan érzelmi intelligenciával fűszerezve, ami magával ragadott. Így hát egyre több cikket elolvastam, majd pár nap elteltével a férjemet is beavattam a kalandozásaimba. Nagy lelkesedéssel fogadta, így innentől kezdve együtt nézelődtünk. Ez lett a mi titkunk, cinkosságunk. Fűszer, mely megédesítette a napjainkat. Pedig még csak fantáziáltunk az egészről.

Mivel szeretjük körbejárni a dolgokat, írásban megkerestünk olyan embereket, köztük Vandát és Botondot is, akiknek már van tapasztalata a swinger világáról. Hihetetlen érzés volt az a nyitottság, amivel találkoztunk, ahogy számunkra vadidegen emberekkel beszélgettünk a szexualitásról. Sokan óva intettek minket, hogy azért itt sem fenékig tejfel minden, de mi hálásak vagyunk, mert olyan férfiakkal és nőkkel beszélgettünk, akik hihetetlen természetesen és őszintén tudtak erről írni és jó tanácsokkal ellátni minket.

Elkezdtünk készülni és kinyitni a kapuinkat magunkban, mások felé. Elmentünk fehérneműt vásárolni párommal. Hiszek a dolgok törvényszerűségében. Hogy minden okkal történik. Emberi találkozások, történések, események.

kerestük a kapcsolatot, írásban ismerkedtünk. És ekkor felgyorsultak az események. Meghívást kaptunk egy szilveszteri swinger partira.

Innentől kezdve csak erre tudtunk gondolni. Olyan izgatottság lett úrrá rajtunk, mintha az első randinkra mennénk. A föld fölött lebegtünk, miközben féltünk is, hogy vajon milyen lesz. Ha valaki azt, hiszi, hogy ez a kezdetektől egyértelmű, hát megnyugtatom, nem így van. Vannak kétségek, kérdések. Egy dolog a fantázia és más dolog a valóság. De a testünket olyan bizsergés járta át, ami a szexuális életünket is jelentősen inspirálta.

Aztán elérkezett a nagy nap. Ekkor már nem volt kétség, hogy jó lesz-e ez nekünk. Tudtuk, hogy a swinger klubban a NEM, az NEM-et jelent. És dönthetünk úgy is, hogy csak megnézzük a hangulatot, ha akarunk, nem szeretkezünk, ha akarunk, csak egymással, de akár meg is történhet a párcsere. Ez olyan szabadságot adott, amitől megnyugodtunk. Semmi sem kötelező! Élvezd a pillanatot!

 

fotozz_96411_2.jpg

Fotó: Filep László

 

Itthon többször felpróbáltuk a „fellépő” ruhánkat, magunkat és egymást is felcsigázva. Mindketten igazi férfinak és nőnek éreztük magunkat.

A klubba belépve olyan érzésem volt, mintha mindig is ide tartoztam volna. Aki itt van, az kellően nyitott, miközben ugyanolyan hétköznapi ember, mint bárki más. Ez érdekes felismerés volt. Mindenki nagyon kedves volt, az emberek mosolyogtak. Egyszerre volt álom és valóság. Úgy éreztem, nem akarom, hogy vége legyen. Boldog és szabad voltam.

Két párral már előtte beszélgettünk, így hozzájuk csatlakoztunk, és mint hétköznapi emberek, elkezdtünk beszélgetni. A mindennapjainkról, az ő élményeikről. Eközben sokan ismerősként köszöntötték egymást, a csajok táncoltak. Mindenki boldog volt.

Egyszer odajött az asztalunkhoz egy pár, akiket a bárpultnál már láttam. Éreztem, hogy figyelnek, de nem tudtam a helyzettel mit kezdeni. Féltem rájuk mosolyogni. Szóval ők tették meg az első lépést. És hozzánk leülve bemutatkoztak. A lélegzetem is elakadt: Vanda és Botond volt. Mint elmondták, nem szokták felfedni magukat, de én akkor nagyon hálás voltam ezért. Nem azért, mert ők ismertek, hanem azért, ahogy hozzáállnak a swingerhez. Azért az érzelmi intelligenciáért, ahogy megélik ezt az életet, miközben imádják egymást. A legutóbbi írásuk után azt éreztem, hogy ha „beavatásra” kerülünk, akkor milyen csodálatos lenne, ha velük történne meg. És olyan szerencsések voltunk, hogy megadatott nekünk.

Körülbelül 2 órát is beszélgettünk, amikor a jakuzziba invitáltak minket. Ott van az ember a csupasz valóságában, amikor lehull a lepel, minden tekintetben. Szépen, lassan, finoman, nem tolakodóan közeledtünk egymáshoz. Azt gondoltam, hogy nekem esik ez majd nehezemre, mégis a férjem részéről éreztem egy visszafogottságot. Én pedig lebegtem. Nem voltak már határok, félelmek, szégyen. Hagytam, hogy az események sodorjanak. Hihetetlenül spannoló és érzéki volt. Nem akartam, hogy véget érjen a pillanat. Képes lettem volna ott, a jakuzziban szeretkezni, ami természetesen nem megengedett. Így a szobában folytattuk.

Azt éreztem, hogy Botond és Vanda minket szeretne kényeztetni. Úgy, ahogy nekünk jó. Adni, miközben ők is kapnak. Olyan figyelemben és szeretetben volt részünk, amit nem csak minden első, de minden sokadik swingeresnek is kívánok. Az idő megszűnt létezni. Hajnali 4 óra volt, amikor elhagytuk a szobát. Hogy a jakuzzitól a végéig eltelt 3 óra, fel sem tűnt.

Én magam tökéletesnek éreztem az együttlétünket, nem volt hiányérzetem, csak az eufória. Utána még beszélgettünk négyesben arról, hogy minden párcsere más és utólag mindig előjönnek olyan dolgok, amik ott nem vagy másképp teljesültek. Otthon a férjemmel is végigpörgettük az eseményeket és megláttam azt, hogy legközelebb mindenképp őt szeretném előtérbe helyezni, hogy más módon is érezze meg, élvezze ki a pillanatot, miközben mindannyian jól érezzük magunkat. Szóval az inspiráció adott.

És valóban beigazolódott két alaptétel: a swingerben még jobban előtérbe kerül a párunk kényeztetésének élvezete, az örömének látványa, valamint hogy a szexuális élet más dimenzióba emelkedik.

Reggel otthon, 3 órás alvás után, olyan szeretkezést éltünk meg, amit már rég tapasztaltunk. Ha testileg nem is, de lélekben velünk volt még Vanda és Botond. Odaadták a kulcsot, ami kinyitja a kaput a swinger világába. Már csak rajtunk múlik, hogy a kulcs őrzői maradunk-e és miként használjuk azt. Bízok benne, hogy találkozunk még..

 

 

 

 

Nem is kezdődhetne jobban ez az év! Nagyon köszönjük ezt az őszinte vallomást és egyben köszönjük a rendezvény szervezőinek és a meghívóinknak, hogy ott lehettünk és jól érezhettük magunkat.

Mindketten írni fogunk egy - egy posztot erről az éjszakáról, de ezt a "gyöngyszemet" muszáj volt Veletek megosztanunk.

Mindenkinek Boldog Új Évet Kívánunk!

 

FONTOS! Amennyiben már like-oltad a Facebook-os oldalunkat vagy most szeretnéd ezt tenni, légyszíves először nézd meg rövid videónkat! 

A Facebook-os oldalunkat itt találod: kattints ide

Ugyanitt létrehoztunk egy titkos csoportot is, ahol ebben a témakörben mindenki kölcsönösen megoszthatja tapasztalatait, véleményét és természetesen kérdezhet, ismerkedhet is. Nem csak swingereknek javasolt csoport! Amennyiben szeretnél a csoport tagja lenni, like-old a Fb-os oldalunkat és privát üzenetben jelezd ezt az igényed!

 

Vanda és Botond

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerpar.blog.hu/api/trackback/id/tr9112090381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása