Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Kakukktojás 3.
2016. március 11. írta: Siklósi Botond

Kakukktojás 3.

 

14652160979_6babb929b0_z.jpg

 Fotó: @ Mark Freeth

 

Szilveszter reggel van. Nem kelünk korán, hiszen pontosan tudjuk, hogy az éjszaka várhatóan kimerítő lesz. Már reggel sokat mosolygunk, mert komoly várakozás van bennünk. Vanda testi vágya Nicoval kapcsolatban időközben semmit sem csökkent. Nincs is ezzel semmi problémám. Szeretek a kedvébe járni, de már az említett két posztban leírtam az aggodalmaimat. Úgy beszéltük meg - mivel Nico és mi is ott alszunk a szilveszteri bulin - amennyiben lesz lehetőség, végre összehozzuk a hármas szexet. 

Kimondottan örülnék, ha sikerülne végre ezt a hármas kapcsolatot normális kerékvágásba terelni. Kezdek belefáradni ebbe a helyzetbe. Megfogadom magamban, hogy barátságosan fogok vele viselkedni. Az igazság az, hogy eddig is minden esetben így viselkedtem. Tudod, a történtektől függetlenül úgy gondolom, hogy mi jó viszonyban vagyunk. Soha nem éreztem, hogy a kölcsönös tisztelete a másiknak hiányozna bármelyikünkből. Igen! Nico és én tiszteljük egymást és szeretném azt gondolni, hogy talán mi még barátok is lehetünk. Az esélyt meg kell adni!

Én szeretek főzni, főleg húsos ételeket. Természetes, hogy én keverem be a fasírtot és sütöm meg Nico csülkeit. A konyhában minden jól sikerül. A csülkök, mivel csont nélküliek, miután kihűlt, éles késsel könnyen és nagyon szépen szeletelhetőek. Elégedettek vagyunk mindketten.

Nico felhív minket telefonon, hogy mikor érkezünk és érdeklődik, mi van velünk. Vidám a beszélgetés hangulata. Tudod, olyan igazi szilveszteri hangulatban vagyunk mindannyian. Örülök ezeknek a perceknek és már nagyon várjuk, hogy ott lehessünk. Vanda elég sokat készülődik, viszont a végeredmény önmagáért beszél. Gyönyörű! Ilyenkor kiemelten szerencsés pasinak tartom magam. 

Igyekszünk mindent végiggondolni, hogy ne maradjon itthon semmi, amit magunkkal akarunk vinni. Jéger, sörök, fasírt és a csülkök. Minden már az autóban. Mi is beszállunk és irány Kispest.

Húsz perc autózás után már a megadott címen vagyunk. Nagy családi ház lebetonozott udvarral. Nicot felhívjuk telefonon és már nyílik is a kovácsoltvasból készült kapu. Hideg van, nagyon hideg. Az előrejelzések szerint hajnalban még hidegebb lesz. Nico jön ki elénk és igazán barátságosan üdvözöljük egymást. Segít kipakolni az autónkból és irány a buli helyszíne. 

A ház mellet egy lépcsőn megyünk le az alagsorba. Egy nagy terem fogad minket szépen megterített asztalokkal. Hamar megállapítjuk, hogy jó helyre kerültünk. Nico bemutatja a házigazdát Kareszt. Láthatóan csavaros eszű, de egyben nagyon jó humorérzékkel megáldott ötven körüli pasi. Ahogy lepakolunk, egyből koccintanunk kell narancspálinkával. Különleges, pikáns ízvilág és nagyon jó hangulat, ez fogad minket. Fürdünk ebben a kellemes miliőben és most valahogy minden tisztának és őszintének tűnik. Vanda szinte soha nem iszik alkoholt, de most megbeszéltük, hogy itt alszunk a buli után és most Ő is próbára teszi magát. 

Az egyik poén után jön a következő, mint ahogy, egyik pálinka után a másik. Hamar megalapozzuk a hangulatunkat. Megérkezik Saci és Gábor is. Őket sem ismerjük, de nagyon szimpatikus párocska. Saci férjnél van és Gáborral viszonyt folytat. Eszembe jut, hogy Nico beszélt nekünk Saciról, hogy hozzá jár masszázsra és néha - ahogy ő mondta, egy kicsit más hangsúllyal - "Igazán hálás tud lenni a hölgy." Nem beszél a részletekről, de félreérthetetlen, hogy szexualitás is van abban a masszázsban. Nem tudok ezzel a viselkedéssel azonosulni, mert véleményem szerint ez a másik ember kibeszélése. 

Gábor fotózással foglalkozik. Egy picit beszélgetünk e szakma rejtelmeiről és pillanatok alatt oldott hangulat alakul ki. Mindenki beszél mindenkivel és valahogy dől a hülyeség a csapatból. Aztán Rita is megérkezik. Egy alacsony csajt képzelj el fekete hajjal, barna szemekkel. Kimondottan formás nő közvetlen mosollyal. Bemutatkozunk egymásnak és én nyugtázom magamban, hogy nagyon tetszik ez a nő. Még szerencse, hogy otthon azért csipegettünk indulás előtt, mert hirtelen sok alkoholt iszunk meg. Vanda már nem hajlandó elfogadni a kínált italokat, mert nem szeretne már a buli elején becsípni.

 

23616245624_84356019b3_h.jpg

Fotó: @ Peter Pham

 

Dia is megérkezik. Ő is kimondottan csinos nő, de valamilyen szomorúság van a szemeiben. Nem tudom eldönteni, hogy dühös vagy csak egyszerűen boldogtalan. Nincs idő ezen gondolkodni, mert a hangulat már nagyon jó. Régen voltunk ilyen laza és jó hangulatú társaságban. 

Végre sikerül megismerkednünk a ház asszonyával is, Juliannával. Szőke, csinos nő és letagadhatatlanul érezhető a mély kapcsolatuk Karesszal. Minden mozdulatukból kiolvasható a figyelem és az odaadás. Nagyon szeretem ezeket az emberi őszinte energiákat. Dóri és Zsolt - velük találkoztunk 29-én az Exoticban - még nem érkeztek meg, de tudjuk, hogy egy kicsit késnek és ők is velünk szilvesztereznek. 

Mindenki beszélget mindenkivel és senkinek nincs kedve leülni az asztalokhoz. Rita egyre jobban leköti a figyelmemet. Emlékszem, hogy Nico világosan felhívta a figyelmünket, hogy ez nem swinger buli. Ennek megfelelően viselkedem és igyekszem nem félreérthető módon kinyilvánítania tetszésemet. Nem vagyok egy táncolós típus, de a zene nagyon jó. Azon kapom magam, hogy kedvem támad táncolni. A gátlások teljesen feloldódtak, de senki sem részeg. Úgy tudom, hogy ezt nevezik szalonspicces állapotnak.

Nico figyelmes és igyekszik mindenkivel néhány szót váltani. Azért nem kell különleges megfigyelő képesség annak a ténynek megállapításához, hogy Vandával a viselkedése mindenkitől eltérően más. Azon tűnődök, hogy ezt csak én látom így vagy mások is látják? Úgy nyugtázom a dolgot magamban, hogy tulajdonképpen teljesen mindegy, ki mit gondol. Én azt szeretném, ha ezen a szilveszteri éjszakán mindenki jól érezné magát és talán hajnalban a szex is összejön hármasban. 

Ritával tánc közben sokat beszélgetek. Kérdezem tőle, hogy ő is itt alszik a buli után? Nem tud erre választ adni. Még az is lehet, hogy igen? Ez a gondolat is dolgozik bennem. Ha marad, akkor akár szexelni is lehetne vele? Igen ám, de ő nem swinger! Rita hogyan fogadná el azt, hogy Vanda tudtával szexeljen velem, illetve hajlandó lenne akár többesben is velünk lenni? Hát ezek elég nehéz kérdéseknek tűnnek, főleg úgy, hogy még az is lehetséges, hogy csak az én fantáziám műve ez az egész. 

Vandával és Ritával táncolok csak úgy fele-fele arányban. Régen éreztük magunkat ilyen jól. Persze, azért a táncolást nem lehet a végtelenségig elvárni senkitől, ezért kimondottan jól jön egy jó kis simulós lassú dal. Arra a bizonyos összebújós és simulós dalra gondoljál. Nagyon jól esik Ritához ennyire közel lenni. Igyekszem Vele tisztelettel bánni és igazán Nőként kezelni. Az igazság az, hogy ez nem esik nehezemre, hiszen én mindig így bánok minden nővel. 

Tánc közben Vanda hozzám bújik, de csak egy pillanatra és a fülembe súgja, hogy Nico kitalálta, hogy most ők inget illetve pólót fognak cserélni, Ezért egy pillanatra felmennek a felső szintre valamelyik szobába, a cserét lebonyolítani. Hirtelen nem is tudom felfogni, hogy miről beszél nekem és pillanatok alatt eltűnnek mindketten. Csak a csukódó ajtót látom utánuk és már megint az a bizonyos rossz érzés kerít hatalmába. Tisztába voltam azzal, hogy Nico okozhat meglepetést és nem is örülök ennek a helyzetnek. Te most azt gondolod, hogy féltékeny vagyok? Nem, nem! Én soha nem voltam és nem is leszek féltékeny. De akkor mi ez az egész, ami engem ezekben a hülye helyzetekbe kibillent a lelki egyensúlyomból? Most még nem tudom a választ, de majd szétvet az ideg, hogy miért nem értem önmagamat sem?

 

4153803572_c6c78b2f26_b.jpg

Fotó: @ Marco

 

Azon elmélkedek, hogyan tudnának cserélni pólót és inget, amikor nagyjából harminc kiló súlykülönbség van köztük és akkor még nem beszéltem a méretkülönbségről? Nyilvánvaló, hogy ez csak egy taktika. Nico szeretne Vandával lenni néhány percet négyszemközt. Végig fut a fejemben az a gondolat, ha rájuk nyitja valaki az ajtót - amikor felül nincs semmi - ,vajon akkor mit fognak mondani? Ugye már említettem, hogy a ház gazdái sem swingerek? Na most képzeld el a fenti helyzetet! Persze az is eszembe jut, hogy lehet, most beszélik meg a hajnali hármasnak a részleteit? Abban teljesen biztos vagyok, hogy Nico bármit ígérhet, vagy mondhat Vandának, Ő engem szeret és teljesen bízhatok Benne.

Vanda közvetlen és kedves Nő. Azt gondolom, hogy néha egy kicsit naiv. Viszont egy adott helyzetben Isten mentsen annak az embernek, aki valamit rá akarna erőltetni. Ő ilyenkor egy vadmacska és nem tűr semmilyen ellentmondást. Néha van is ebből kellemetlenség, mert talán nyersnek tűnik, pedig csak öntudatos és őszinte. 

Nincs időm tovább elmélkedni, mert már újra köztünk vannak mindketten. Éppen vége lett a dalnak, amire táncoltam Ritával és jelzem is neki, hogy egy kicsit pihenjünk.Leülünk a kanapéra. Én a két csaj között ülök. Természetesen a ruhacseréből nem lett semmi és kérdezem is Vandát, hogy mi történt? 

"Tulajdonképpen nem történt semmi. A ruhák méretbeli különbségei miatt nem tudtuk kivitelezni a cserét. A melleim nem feszültek az ő trikójában, ahogyan azt várta és az én ingem kicsi volt neki. Persze adott a számra egy pusszantóst és megöleltük egymást így félmeztelen." Mosolyogva mondja a fülembe ezeket a mondatokat Vanda és én mosolyt erőltetek az arcomra. Nem örülök a történteknek, de emlékszel? Megfogadtam, hogy "jól viselkedek". Ha belegondolsz, igazán nincs is miért őrlődnöm, hiszen ez csak egy játék. Annyi zavar csak az egészben, hogy úgy érzem, engem kihagynak a sztoriból.

Már este kilenc körül van, amikor megérkezik Dóri és Zsolt. Barátságosan üdvözöljük őket és mindenki örül, hogy együtt a teljes létszám. Két napja találkoztunk velük és látható, hogy valami történt. Jól leplezik az érzéseiket, de én látom, hogy azok az energiák most mások. Még a klubban beszélgettünk velük relatív sokat az életükről. Zsolt nagyon szereti Dórit és ha Dóri szeretne klubban pasizni, akkor ő ebben teljes mértékben utat engedne Dóri vágyainak. Viszont Dóri elmondta nekünk, hogy neki elég az, amit Zsolt tud nyújtani. Itt jegyzem meg, hogy gyakran két-három hétig is úton van Zsolt, hiszen kamionsofőr. Én már akkor nem hittem el, ezeket a kijelentéseket. Beszéltünk is Vandával erről még a szilveszteri buli előtt. Azt tudnod kell, hogy Dóri, egy kimondottan csinos ötven körüli nő. Véleményem szerint szeretője van évek óta és ebben Vandával egy véleményen vagyunk. Persze, azt nem tudom, hogy ezzel mennyire hozható összefüggésbe a jelenlegi lelkiállapotuk. Az biztos, hogy feszültség van kettejük között.

A hangulatunk ettől függetlenül kiváló és ennek biztos jeleként előkerülnek mikrofonok és felváltva elkezdünk karaokizni. Egymás után jönnek a nagy slágerek és szinte versenyt visítva "énekelünk" torkunk szakadtából. Most utólag örülök, hogy Te ezt csak itt olvasod és nem hallod saját füleiddel az előadásunkat. Pestiesen szólva, nem vagyunk semmik. Persze, semmilyen szinten nem foglalkozunk azzal, hogy az előadásunk nem érdemel Grammy-díjat. Viszont sztárokat meghazudtoló magabiztossággal teszünk mindent. Régen voltunk ennyi "lökött" ember között és most ne értelmezd a szavaimat bántónak légyszíves. Szeretet és vidámság ölel át minket, természetesen az anyagcserénk nem hétköznapi és átlagos. Csipegetünk, iszogatunk, táncolunk néha kiabálva "éneklünk" és nagyon-nagyon jól érezzük magunkat. 

Azért azt szeretném kiemelni, hogy senki sem részeg. Nagyon rohan az idő, amikor az ember jó társaságban van. Az egyik lassú tánc közben elmondja Vanda, hogy Dóri szerint azért tetszik ő Niconak ennyire, mert Nicot a volt feleségére emlékezteti. Nem örülök ennek az információnak, de ezek szerint más is lát abból valamit, amit én érzékelek.

Órák telnek el szinte szempillantás alatt. Nico egy számunkra új ritmusvilágú zenét tesz be és mutatja is, hogyan kell erre táncolni. Apám! Ez egy olyan igazi "szexelős, nagyon egymáshoz tapadós" tánc. Ez az a bizonyos kizomba. Persze, itt a társaságban többen is rendszeresen járnak táncolni évek óta, ezért csak ámulok és bámulok. Azon kapom magam, hogy őszintén érdekel ez a mozgáskultúra és igyekszem a többieket figyelve legalább utánozni a mozgást, de esélytelen vagyok. Ez azért nem úgy megy, hogy hamm cipó, bekaplak. Szeretem a latin zenét, főleg a nem európai ritmusvilága miatt, de tudom, ezt a táncot nem most fogom megtanulni. A csajok mozgása elmondhatatlanul erotikus és szexi.

 

 

Hamarosan éjfél. Nico bűvöl valamilyen koktélokat, hogy ezzel koccintsunk a himnusz után. Együtt számolunk vissza, majd a himnusz után Vandával megcsókoljuk egymást. "Boldog új évet!" Így köszöntjük egymást. Természetesen mindenki mindenkinek boldogot kíván. Ezt követően Nico gyufát gyújt és meggyújtja a koktélokat. Ez egy narancsos fahéjas és talán rumos ital. Kékes lilás színnel ég majd mindannyian megisszuk. Örülök, hogy nem iszunk pezsgőt, mert nekem - nem tudom miért, de - be szokott a fejembe keverni. Nem szeretek másnapos lenni. Mondjuk, hosszú - hosszú évek óta ismeretlen fogalom számomra. Ezt követően kis időre szétszalad a társaság, hiszen sokan a telefonjukat nyomkodják. 

Újra táncolunk de még nem olyan a hangulat, mint éjfél előtt. Nem érzem magam egyáltalán fáradtnak, de azért leülünk Vandával Rita mellé. Vanda soha nem szokott kávét inni. Tőlem kérdezi, hogy mi a véleményem azzal kapcsolatban, ha most ő mégis inna egyet? Ha úgy gondolod, akkor igyál! -válaszolom. Vanda a felső szintre indul, a konyhába, mert csak ott lehet kávét inni. Ritával beszélgetünk kicsit a magánéletéről. Sajnos, neki nem minden fenékig tejföl. Karesz és Julianna próbál minket elkápráztatni a tánctudásukkal. Ügyesen mutatják be a különböző táncokat és van módunk megnézni az ő tanáraikat is néhány percben videón. 

Azon tűnődök, hogy hol van Vanda? Húsz perc már legalább eltelt, talán már több is. Én naponta kávézok és tudom, hogy egy kávéhoz nem kell ennyi idő. Megállapítom, hogy Dóri és természetesen Nico sincs lent a buli helyszínén. Nemrég, még láttam Dórit kimenni talán cigizni, de már nem tudom meghatározni, hogy az mikor volt. Nem kell nagy képzelő erő ahhoz, hogy igen, én is arra gondolok, amire most te. Vandában teljesen megbízom, de tudom, hogy Nico készül valamire. Azt is tudom, hogy azon mesterkedik, hogyan lehetnek ők négyszemközt. Hiányzik ebből a "kirakós játékból" néhány mozaik, de ismerem magam és pontosan tudom, hogy ezeknek a dolgoknak a végére fogok járni. Egyre jobban megy fel bennem a "pumpa". Lehet, hogy te most azt gondolod, hogy a "zöldszemű szörny" kerített hatalmába. Tulajdonképpen már önmagam is kezdek kételkedni és eszement idegesség kerít hatalmába. 

Felpattanok Rita mellöl és Vanda után indulok fel a konyhába. Nem tudom, hogy mi fog várni, csak azt, hogy mindjárt szétrobbanok. A konyhában ülnek hárman Vanda, Dóri, Nico és láthatóan békésen beszélgetnek. Ti csak itt beszélgettek! - mondom dühösen és megijedek saját hangomtól. Nem állok meg, hanem visszaindulok le a lépcsőn, felkapom a kabátomat és kilépek a helységből. Nagyon ideges vagyok!  Pontosan tudom, hogy Vanda semmi olyan dolgot nem csinált, ami ezt indokolná. Szégyenlem is magam a helyzet miatt, de egyben azt is tudom, hogy nem vagyok paranoiás. Egy perc múlva már Vanda is kabátban velem van az udvaron és kérdőre is von. "Ez mi volt?"

Nem válaszolok. A szemeibe nézek és egyértelműen látom azt a hűséget és odaadást, ahogy csak ő tud rám tekinteni. "Nem csináltunk semmit, csak beszélgettünk! Amikor feljöttem, Nico volt itt egyedül, a telefonját nyomkodta. Megkértem, hogy főzzön nekem kávét és akkor csatlakozott hozzánk Dóri. Azt mondta, hogy én most itt maradok akár tetszik nektek, akár nem! A klubokról beszélgettünk. Most mi van?" 

Érzem a hangjában a kétségbeesést. Igyekszem megértetni vele, hogy én csak őt féltem és nem kételkedem a hűségében. Nem tudom, hogyan magyarázzam el a megérzéseim valódiságát. Nem tudok és talán már nem is akarok lenyugodni. A végére akarok jutni ennek a kellemetlen állapotnak. Nem akarok viselkedni és mosolyogni olyan dolgokon, amik bosszantanak. Megnyugtatásként csak annyit, hogy nem fogok törni és zúzni. Rám nem jellemző az a fajta viselkedés. Vanda azt szokta rám mondani, hogy agyalós típus vagyok. Nem akarok elfogult lenni önmagammal, de az esetek nagyon nagy százalékában nem tévedek és soha nem intézek el semmit erővel és agresszíven. Nem, nem!

Bemegyünk a házba, mert kint nagyon hideg van. Vandának lendületesen igyekszem elmagyarázni, hogy gyűlölöm azt az érzést, hogy ebből a játékból kihagyva érzem magam. Ő persze állítja,hogy nem vagyok kihagyva semmiből és én ezt elhiszem neki. Szerintem itt olyan dolgok vannak, amit Te nem veszel észre! -mondom neki. Tudom, hogy nem érti, miről beszélek.

Nico is lejön a konyhából és hozzánk lép. "Botond! Mi a baj?"- kérdezi. Nagy levegőt veszek és pontosan tudom, hogy itt az idő, nem fogok tovább jó pofizni. Ide figyelj Nico! Hetek óta keveregsz Vanda körül. Nem is lenne ezzel semmi baj, ha nem tudnám biztosan, hogy valami benned, a te szándékoddal nagyon nincs rendben. Az első másodperctől fogva érzem, hogy valami itt nagyon nem stimmel. Te Vandát akarod, de nem hármasra! Persze, tisztába vagyok azzal, hogy te most azt fogod mondani, hogy tévedek. Viszont én még soha nem tévedtem a saját megérzéseimmel kapcsolatban és hajthatatlan vagyok. Vitatkozni kezdünk.

Természetesen ő mindent cáfol és érthetetlenül néz rám. Nem érzem jól magam ebben a helyzetben, nagyon nem. A vitát nem akarjuk abbahagyni. Nico javaslatára - hogy a többieket ne zavarjuk - felmegyünk a konyhával szembeni szobába megbeszélni ezt a helyzetet. Érzem, hogy ebben a szobában történt a póló és ingcsere. Ne kérdezd, hogy ezt miből tudom, mert nem tudok erre válaszolni. Olyan éjjel fél kettő körül lehet.

Nico türelmesen viselkedik és látom Vanda arcán, hogy nem igazán érti - még most sem -, hogy miről beszélek. Nem veszekszünk és senki nem bánt meg senkit, csak érvelünk és ellenérvelünk. Nem foglalkozunk az idő múlásával és valahogy senki nem akarja abbahagyni ezt a vitát. Nem tudom, mennyi idő telik el, amikor a házigazda Karesz lép be a szobába. "Baj van?"- kérdezi. Nico válaszol neki, hogy "Nem, nem, semmi baj! Mindjárt lemegyünk mi is!" És mi csak mondjuk és mondjuk... Elég sok idő telik el, amikor Julianna is meglátogat minket. Szinte szóról szóra azokat a mondatokat ismétli meg Nico, mint amit Karesznek mondott. 

Vanda egyre nehezebben viseli ezt az egész helyzetet és elsírja magát. Csak most vesszük észre, hogy perceken belül öt óra van. Hát ezt jól összehoztuk! Egy picit nyugodtabb hangulatban vagyok, de a lelkem még mindig nagyon háborog. Azt már biztosan tudom, hogy itt hármasszex nem lesz. Nem azért, mert én nem akarnám! Belefáradtunk ebbe a vitába mindannyian és valahogy úgy érzem, hogy a saját magam igazával egyedül maradtam. Tudom, hogy Vanda engem támogat, de azt is tudom, hogy most nem ért engem.

 

3399711780_b5abf87b77_o.jpg

Fotó: @ Vlad Lemar

 

Lemegyünk együtt az alsó terembe és döbbentem tapasztaljuk, hogy a házigazdáinkon kívül már nincs senki. Basszus! Nagyon bosszant minket. Mindenki már elment és mi nem búcsúztunk el senkitől. Vajon a többiek mit gondolnak most rólunk? Vajon Kareszék mit mondtak nekik, hogy hova tűntünk? Őszinte vagyok! Nagyon sajnálom a történteket és finoman szólva kínosnak ítélem meg a helyzetet. A házigazdáink türelme irigylésre méltó. Szerencsénk van, hogy nem dobnak ki minket. Niconak a teremben lévő kanapéra ágyaznak meg. Nekünk fent, a konyhával szembeni szobában. 

Nem így képzeltük el szilveszterünket, de már nincs mit tenni. Vanda nagyon álmos és idegileg én is kimerültem egy kicsit. Végre Vandával maradunk a szobában. Szomorúságot látok a szemeiben. Azt gondolom, hogy nem az elmaradt hármas miatt szomorú. Nem! Őt is ez a kialakult helyzet szomorítja el. Érzem benne a szeretet és tisztelet energiáját. Összebújunk az ágyon majd csókolózni és szexelni kezdünk.

Alszunk néhány órát és újra szexelünk. Amikor felöltözünk, megbeszéljük, hogy most Ő szeretne beszélni négyszemközt Nicoval. Úgy érzi, hogy amit eddig nem tettek meg,- hogy tényleg őszintén mindent a helyére tegyenek és ne legyenek senkiben megválaszolatlan kérdések - azt most megteszik. Én elmondom neki, hogy nekem eddig sem volt problémám a hármas lehetőségével, de tiszta lapokkal szeretek játszani.

Nem örülök annak, hogy Vanda ezt most nélkülem akarja Nicoval megbeszélni, de azt akarom, hogy érezze a bizalmamat, ezért elfogadom ezt a dolgot úgy, ahogy kéri. Kimegyünk a szobából és Nicoval a konyhában találkozunk. Már ő is fent van, mert nem tudott tovább aludni. Kedvesen kávét főz nekem. Lemegyünk mindhárman az alsó szintre, hogy még véletlenül se zavarjuk a háziakat, akik a legfelső szinten alszanak. Nem beszélünk az éjszakai dolgokról. Én kabátot veszek fel  - Vandától kérem, hogy szóljon, amikorra már megbeszélték a dolgokat - és kimegyek sétálni az udvarra. Nagyon hideg van. Főleg, amikor az ember ilyen kialvatlan. Az órámat nézem. Tízenegy óra harminc. Tényleg nem aludtunk sokat. 

Minden perc ólomlábakon jár. Már bánom, hogy kijöttem ebbe a hidegbe, de most már lényegtelen. Nagyon vágyom már haza. Nem igazán tudom, hogy mi lesz Nicoval a későbbiekben. Elmondtam Vandának, hogy úgy, ahogy már másokkal is voltunk hármasban pasikkal, abban szívesen benne vagyok. De amikor ilyen póló és ingcserés gyerekes játékokat produkál valaki, nem tudok megbízni benne és nem igazán tudom a swingeres játékszabályok közé helyezni a személyét. 

Már tizenöt perce fagyoskodok kint, de Vanda nem jön szólni, hogy már megbeszélték a dolgokat. Nem akarom most őket tényleg megzavarni, van idő. Csak ne lenne ilyen rohadt hideg. Na mindegy! Elhatározom,hogy délig várok és utána muszáj lesz már bemennem, ha nem szeretnék megfázni.

Pontban délben benyitok az ajtón és még elkapom Nico utolsó mondatát. "Beszéljétek meg és ha ti benne vagytok a hármasban, akkor én is!" Nagyon összefagytam, de a mondatot meghallva egy kicsit nyugodtabb vagyok. Ismerem Vandát! Tudom, hogy vannak helyzetek - és most ez is ilyen - amikor nagyon eltökélt tud lenni. Nekem semmi problémám nincs egy hármassal kapcsolatban, de nem akarom magamat tovább ismételni. Felmegyünk a konyhába és Juliannával találkozunk, aki reggelizik. Beszélgetünk néhány mondatot és amikor Nico kimegy, én elnézést kérek tőle a történtek miatt. Őszintén beszélek, ahogy mindig is szoktam. Valóban sajnálom, hogy így alakult az éjszaka. Remek embereket ismerhettünk meg és nem tudom, hogy összehoz-e minket újra az élet. 

Fáradtak és kimerültek vagyunk és egyben szerencsések, mert közel az otthonunk. Elköszönünk Juliannától és lemegyünk az alsó szintre. Nico a távirányítóval kinyitja a kaput. Elköszönünk tőle teljesen békésen, beülünk az autónkba és hazaindulunk. Őszintén mondom, hogy örülök! Végre úton vagyunk és szeretném ezt a fejezetet lezárni Vandával.  

Az év első napjaiban néha újra előjönnek a történtek. Én teljesen lenyugszom és Vandával megbeszéljük, hogy összehozzuk Nicoval azt a hármast. Vanda sztriptíz videókat nézeget, mert szeretne mindkettőnket elvarázsolni a táncával. Nagyon szexi, amit csinál. Nem gondoltam volna, hogy ez a tánc ennyire erotikus tud lenni. Nagyon sokat mosolygunk és valahogy visszaköltözik belénk a lelki békénk. Vandának ezekben a táncokban egy új arcát fedezem fel. Én buzdítom, hogy amikor a Niconál leszünk, nyugodtan "dobja be" magát. Nagyon imponáló egy nőnek, ha szexinek érezheti magát és van aki észreveszi a bájait és nőiességét. Különleges izgalom kerít mindkettőnket hatalmába, hogy majd Niconak és nekem mutathatja be a táncát. Azt gondoljuk, hogy az a nagy katarzis, amit már az első alkalommal vártunk, majd most megtörténik. 

Meg is írtuk a Facebook-on Niconak, hogy mi szívesen benne vagyunk a hármasban. Mivel 9-én van egy elég komoly szakmai vizsgája, ezért megállapodunk abban, hogy 9-én este vagy 10-én találkozunk nála. Elfogadjuk azt is, hogy 9-én jelzi felénk, hogy neki melyik időpont lesz megfelelőbb. 

 

15778362236_9e794d9427_k.jpg

Fotó: @ Ray Bilcliff

 

Január 8-án este Nicotól a Facebook-on érkezik a következő üzenet: "Sziasztok...Átgondolva a történteket...köszönöm, hogy megismerhettelek benneteket. Viszont sajnálom, hogy úgy alakultak a dolgok ahogy. Mivel nem szeretném ha több feszültség lenne köztetek miattam (sajnos garantálhatatlan, hogy nem lesz) ezért úgy gondolom, hogy ha a clubban találkozunk, annak nem látom akadályát, de külön hármasban nem szeretnék. Nem a személyetekkel van baj. Úgy érzem nem vagytok még 100 % felkészülve erre a történetre. Sajnálattal Nico."

Ezt hívják úgy, hogy derült égből villámcsapás! Vanda elsírja magát. Értem a fájdalmát. Bizonyára Nőként az elutasítást talán nehezebb megélni. Viszont úgy érzem - sőt, ebben a pillanatban egyértelműen tudom -, hogy itt más is van az elutasításon kívül. Igyekszem magamhoz ölelni és valahogy csökkenteni a fájdalmát. Szeretem őt és éreztetem is Vele, hogy számíthat rám minden körülmények között. 

Nagyon nehezen, de lenyugszik és erőt vesz magán. Szemembe néz és ezt mondja: " Valamit már régebben el kellett volna mondanom. Azt tudod, hogy Nico az első masszázs alkalmával bekapcsolt nálam valamit. Emlékszel? Ezt mondtam is neked. Nem tudom, hogy mit és hogyan tett, de attól kezdve én szexuálisan vonzódom hozzá. Ezek csak testi vágyak, nem egyebek, de még is megmagyarázhatatlanok. A második masszázs alatt nekem azt mondta, hogy amikor nála voltunk és yoni masszázst csinálta, azért nem szexelt velem, mert kettőnk között olyan különleges és az életben csak egyszer előforduló kapcsolat alakult ki, hogy ha szexeltünk volna, akkor ezt te biztosan észrevetted volna rajtunk. Ezt követően több alkalommal is beszélt nekem arról, hogy szeretne velem kettesben szexelni, de még nem lehet."

Ehhez most Te mit szólsz? Érted már, hogy miért éreztem az első perctől kezdve, hogy ennél a pasinál valami nagyon nincs rendben? De ne szaladjunk ennyire előre! Vandától természetesen megkérdezem, hogy eddig ezt miért nem mondta el? "Azért, mert szerettem volna vele megélni a hármas szexet és végig tudtam, hogy ura vagyok a helyzetnek. Az érzelmeimet soha nem tudta befolyásolni, csak a vágyaimat. Persze, ma már tudom, hogy akkor rossz döntést hoztam és soha nem fogok elhallgatni előtted semmit." Tudnod kell, hogy nekem Vanda mindig igazat mondott és soha nem kaphatta Őt senki hazugságon. Nagyon könnyen lehet más feje felett pálcát törni. Én szeretem Őt és tudom, hibát követett el, de nem haragszom rá. Nem tudom, hogy én fordított helyzetben hogyan viselkedtem volna.

Így reagálunk Nico üzenetére: "Rendben! Szóval mi nem vagyunk 100 % felkészülve a hármas történetre? Vanda most mondott el mindent, hogy te a második masszázsnál már ajánlatot tettél neki, hogy kettesben szexeljetek. Te nem vagy még felkészülve a swinger világára, mert inkorrekt vagy! A lelkiismereteddel, ha egyáltalán van, te számolj el!"

Erre ez a válasz érkezik pár perc múlva: "Talán ez a baj...hogy mindenki mást ért. Sok sikert nektek. És igazad van, én sem vagyok rá felkészülve..."

Itt szakadt meg a kapcsolat Nicoval. Kíváncsi vagyok, hogy Te most mit gondolsz a leírtakkal kapcsolatban? Elmondom, hogy én hogyan látom a történteket. 

Nico egy nagyon jó masszőr. Feltételezhetően megtanult néhány érdekes és hatékony masszázs technikát, amelyet bizonyos esetekben a számára szimpatikus hölgyeknél alkalmaz. Természetes, hogy ez a technika esetleges. Tehát vagy működik, vagy nem! Megérezte Vandánál, hogy sikerült bekapcsolni a szexuális vágyakozást önmaga irányába. Elindult egy kőkemény manipulálás. Ő az alfa hím, aki nem közösködik senkivel. Ő az aki birtokol és önmagát igyekszik nagyon magas szintre pozicionálni. Egy igazi manipulátor, aki magához ölel, majd azonnal eltaszít. Aki sejtelmesen viselkedik és mindenkit  és mindent megfigyel. Ha kell kaméleonként viselkedik és minden körülményhez képes azonnal alkalmazkodni. Nem érdekli, hogy mások mit és hogyan élnek meg. Csak önmaga létezését és érzését tudja elfogadni. A swinger klubokba járó párok férfi tagjait lúzereknek tekinti és igyekszik a fészekből kilökni a másikat. 

Teljes meggyőződésem, hogy Nico nem swinger és soha nem is lesz képes swingerré válni! Azt döntsd el Te, hogy pszichopata vagy normális ember? Én ezzel kapcsolatban nem mondom el a véleményemet! Azt biztosan állíthatom, hogy nem valószínű, hogy a következő években belefutunk még egyszer egy ilyen extrém helyzetbe, mivel a klubok világában egyáltalán nem jellemző az ilyen személyiségek megjelenése. 

Miért lett ő Nico? A Facebook-os oldalán találtunk egy megosztást Nicolo Machiavelli munkásságával kapcsolatban. Itt feltétlenül olvasd el és érteni fogod miről beszélek!

 

24217740636_61788a40e3_h.jpg

Fotó: @ Peter Pham

 

Hálásak vagyunk az életnek, hogy megélhettük együtt ezt a sztorit. Néha nagyon nehéz volt, de ne feledd! Fejlődni csak fájdalommal lehet!

 

FONTOS! Amennyiben már like-oltad a Facebook-os oldalunkat vagy most szeretnéd ezt tenni, légyszíves először nézd meg rövid videónkat! Kattints ide!

A Facebook-os oldalunkat itt találod: kattints ide

Ugyanitt létrehoztunk egy titkos csoportot is, ahol ebben a témakörben mindenki kölcsönösen megoszthatja tapasztalatait, véleményét és természetesen kérdezhet, ismerkedhet is. Nem csak swingereknek javasolt csoport! Amennyiben szeretnél a csoport tagja lenni, like-old a Fb-os oldalunkat és privát üzenetben jelezd ezt az igényed!

 

Botond 

A bejegyzés trackback címe:

https://swingerpar.blog.hu/api/trackback/id/tr438397620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

riversong 2017.03.21. 15:18:52

Sziasztok! Szeretem olvasni az írásaitokat (köszönet érte, hogy ilyen nyíltan vállaljátok az életetek ezen részeit, nagyon élvezetesek és elgondolkodtatóak), a hozzászólások is nagyon érdekesek szoktak lenni, szinte mindig hozzátesznek valami pluszt. Ez az írás azonban nagyon felzaklatott, egyszerre voltam feszült Botonddal, és megdöbbentem ezen a Nico nevű - véleményem szerint nagyon beteg - emberen. Az végül megnyugvást hozott, hogy Vandával sem történt komolyabb baj és hogy azért nem gyakori, hogy ilyen emberek járjanak a klubokba. Az pedig nagyon tiszteletreméltó, Botond, hogy képes voltál felülemelkedni önmagadon és a megérzéseiden, hogy a szerelmed vágyai teljesülhessenek!

Siklósi Botond · http://swingerpar.blog.hu/ 2017.03.21. 15:32:37

@riversong:
Szia! Nagyon örülünk, hogy olvasol minket és köszönjük a kedves gondolatokat. Tanultunk ebből az esetből és ma már ennyi idő elteltével nem találom annyira súlyosnak az esetet, mint akkor. Persze én is tudom, hogy az idő megszépít mindent és azért az is igaz, ez a pár hét volt életünk legnehezebb időszaka. Nem tudjuk, mi lett Nicoval és nincs bennem harag vagy gyűlölet, hiszen ő is egy ember az erényeivel és a hibáival együtt. Örülök, hogy túl vagyunk rajta és utólag inkább szerencsésnek érzem magunkat mint szerencsétlennek. Azzal, hogy ezt a történetünket megírtam, talán mások is tanulni fognak belőle és ezt fontosnak tartom. ;)

riversong 2017.03.21. 21:06:47

Akkor még szerencse, hogy akkortájt írtad meg a posztot, s így érzékeltetted a feszültségeket is, mert ma már nem biztos, hogy ugyanígy fogalmaznál ;) Bizony, az idő sokat változtat a megélt élményeken.
Igen, részemről van tanulsága az írásaidnak, így Nico esetének is: a megérzésekben nagyon fontos bízni és az egyenességet pedig mindenkitől elvárni alap. :)
süti beállítások módosítása